Toon posts:

Draadloze verbinding valt steeds uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds enige tijd een probleem met mijn draadloze verbinding. De netwerkkaart kan voldoende netwerken vinden van voldoende sterkte, maar zo nu en dan (om de vijf minuten) valt de Netwerkbrug uit (Melding: een van de netwerkkabels is niet aangesloten) en is de verbinding weg. Na enkele seconden begint de netwerkkaart opnieuw met het verkrijgen van het IP adres en kan er weer even gebruik gemaakt worden van het internet.
Ik heb een Toshiba Satellite 723 met P4 2.8, 512 mb, 40 gb, 'Netvision' netwerkkaart (fabrikant AMD), Windows XP met alle updates.
Mijn Toshiba-software (ConfigFree) geeft, bij analyse-aanvraag, dat het IP-adres niet correct is ingesteld. Ik heb, voor zover ik weet, gewoon de standaardinstellingen die anderen hier ook hebben, maar die hebben er geen last van. Het wisselen van netwerkkaart heeft geen succes opgeleverd.
Weet iemand waar ik de oplossing van het probleem moet zoeken?

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 07:04
Misshcien dat je zowel de Windows XP draadloze configuratie als die van het kaartje zelf aan hebt staan. Probeer eens 1 van de twee te verwijderen/ uit te schakelen. En waarom gebruik je een netwerkbrug? Je hebt een draadloze verbinding en daarover gebruik je een netwerkbrug? Ik zie niet precies waarvoor dat nodig is.

Verwijderd

Heb je hetzelfde probleem als je dicht bij je accesspoint bent met je laptop? Het kan liggen aan de afstand namelijk ...