Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT vragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK.
welke versie spelen jullie het meest en word het meest gebruikt.
Ik heb de GOTYE versie die is 4.36 (klopt dat?)

En welke mappen worden het meest gespeelt??

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
4.36 is wel beetje standaard nu. Met lager dan 32 komt je de meeste servers niet meer op :)

Meest gespeelde mappen, hmm. Met DM denk ik Dec16][, Liandri, Tempest en Conveyer. CTF is meer gespreid, maar Face, LavaGiant Dreary en Coret zijn wel het populairste.

De andere mods moet je gewoon niet spelen, dus daar hoef je dan ook de mappen niet van te weten :P

Verwijderd

Op zondag 07 januari 2001 11:47 schreef Gert het volgende:
Meest gespeelde mappen, hmm. Met DM denk ik Dec16][, Liandri, Tempest en Conveyer. CTF is meer gespreid, maar Face, LavaGiant Dreary en Coret zijn wel het populairste.
hehe de leukste zijn:
DM: Curse][, Tempest, Phobos
CTF: November, Dreary en Coret :)

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Ik vind DM-Morpheus en DM-Gothic echt geweldig. CTF-Borderlands vind ik ook wel lollig. En als je nog eens een leuke mod wilt proberen, ga dan voor Tactical Ops. Dit is een soort Counterstrike, maar het ziet er beter uit.

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Morpheus ken ik van de demo, en ken ik het beste, verder Liandri of Phobos Moon (ook van de demo).

CTF vind ik Facing Worlds (2 verlossers (redeemer), vet sniperen!) grappig, of LavaGiant (idem), echte massa vs. massa maps, maar ook heel leuk 4 vs. 4 of zelfs 3.

met Assault vind ik Speed wel tof (vette sound met de Live!!)

www.nintendocasemods.com

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Deck B-)

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:01
Mijn Favorieten:

DM: Peak
CTF: Face
ASS: HiSpeed
DOM: Cryptic

Verwijderd

Vraagje, ik heb nu ut ook onder 2000 draaien en heb zelf een Viper 770 maar hij kan niet in fullscreen spelen... is dit gewoon een foutje van w2k of is het een fout van mijn video kaart...

HELP!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 08:23

Floor-is

5.2

Ik heb Win2K pro en draai prima full-screen. Zowel met mijn MX als met mijn GeForce2 GTS 64MB-er...

Bericht hierboven

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:48

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

...tja... het enige nadeel is dat W2K standaard bij games geen framerates suppord boven de errr 60 geloof ik.

Is wel te fixen overigens :)

En die maps:
DM - Morbias][ (1on1 rulez)
DM - Deck16
CTF - Face/Coret/Lava
ASS - Overlord
DOM - speel ik nooit

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 20:12 schreef Xtentic het volgende:
Vraagje, ik heb nu ut ook onder 2000 draaien en heb zelf een Viper 770 maar hij kan niet in fullscreen spelen... is dit gewoon een foutje van w2k of is het een fout van mijn video kaart...

HELP!
neb je wel de kleuren op 16 bit staan dan ? (in UT)

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-11 07:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik heb een tijdje hardcore UT gespeeld
(ben zelfs een keer 20e geweest op de international 1on1 list en ik ben samen met mijn voormalige clan (ENM) op de 5 e plaats gekomen met TDM NL)

maar ik was gestopt :(
ik weet niet waarom eik
vind het jammer

maar ik speelde altijd heel veel Liandri
en Deck16
morbias was altijd een kutlevel want niemand kon elkaar goed raken (athans niet zo goed als in andere levels)
Starwalt is ook een kewl level :)

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 15:38 schreef frenkpie het volgende:

maar ik speelde altijd heel veel Liandri
en Deck16
ehehhe dat duidt meestal op een shockhoer die 2 levels :P
Pagina: 1