Toon posts:

Welke van de 2?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag..
Het gaat hierbij tussen het kiezen van een muis:

zal ik de Logitech MX310 nemen, of de Logitech MX510
(klik op het type voor plaatje)

ik wil graag weten/horen welke jullie hebben (wel van de 2).. of welke jullie beter lijkt..
het gaat hierbij voornamelijk om dat je lekker goed kan gamen...

Alvast bedankt

Grtzzz Jeffrey

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 21:52 ]

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik heb de MX310 en ik vind het persoonlijk gewoon een perfecte muis om mee te gamen.

Volgens mij verschilt de MX310 ook niet zo heel veel met de MX510, behalve dan dat je een extra knopje hebt aan de zeikant en twee bij de scrollknop :)

[ Voor 6% gewijzigd door LifeTecH op 12-02-2005 21:52 ]

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:32
Heb zelf mx500 (bijna gelijk aan 510) is super muis maar wat wil je met de muis doen voor games zou ik zeker gaan voor de 510.

Maar het is naar eigen mening moeilijk te kunnen kiezen voor jouw ik denk dat je het eerst zal moeten proberen bij iemand die een logitech optical (mx310) of mx500(mx510) hebben

Je zal denk ik wel kiezen voor de mx510 :D

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 10:56

r0b

De MX310 is een flink stuk kleiner dan de MX510.
Ik zou zeggen, probeer ze beiden eens in een winkel en kijk welke je beter bevalt.
Ik heb zelf de MX500 (de 510 dus), en deze bevalt mij perfect.

Een MX310 is mij echter een tweetal maatjes te klein.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:32
De MX310 is ouder en kleiner dan de MX510.
De MX510 is een muis gericht op gamers en heeft meer knoppen (en functionaliteit).

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:32
LifeTecH schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:51:
Ik heb de MX310 en ik vind het persoonlijk gewoon een perfecte muis om mee te gamen.

Volgens mij verschilt de MX310 ook niet zo heel veel met de MX510, behalve dan dat je een extra knopje hebt aan de zeikant en twee bij de scrollknop :)
mx510 ligt heel anders in de hand als je linkshandig bent met de muis is de mx500 (510 niet aan te raden hij ligt namelijk wat schuin maar is goede muis

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb de MX510 en ik moet zeggen dat het echt een relaxe muis is. Plus dat hij er nog vet goed uit ziet :*) . Zoek via google anders een paar reviews ;)

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Verwijderd

Topicstarter
Na ik heb niet al te grote handen O+ dus dan is het toch beter dan als ik de MX310 neem ?!
het verschil is ook wel in prijs..

de MX310 = EUR 34.95
de MX510 = EUR 44.95

dus dan lijkt het voor mij (de klein handige ;)) beter als ik de MX310 neem ? toch ?

Grtzz Jeffrey

• r0b

r0b

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:55:
Na ik heb niet al te grote handen O+ dus dan is het toch beter dan als ik de MX310 neem ?!
het verschil is ook wel in prijs..

de MX310 = EUR 34.95
de MX510 = EUR 44.95

dus dan lijkt het voor mij (de klein handige ;)) beter als ik de MX310 neem ? toch ?

Grtzz Jeffrey
Als je "aziatisch vrouwtje"-alike handjes hebt, dan past de MX310 wellicht beter, inderdaad.

Kan je het niet uitproberen in een winkel?

Wij tweakers zijn overigens altijd al heel joviaal tegen elkaar, dus groeten hoeft niet. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door r0b op 12-02-2005 21:58 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Een beetje Tweaker leest onafhankelijke reviews en trekt daaruit zelf zijn conclusies. Een persoonlijke mening van een zwik users is, hoe goed bedoeld dan ook, weinig zeggend.

Net als je vorige topics is dit een welke vraag die je het best zelf kunt beantwoorden.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
nou.. hier zijn veel mensen die wel wat weten van de muizen waarover ik het heb..en hun ervaringen, dus kan altijd navragen..

het kan dan helpen in mijn conclusie..
want het gaat er mij om dat ik een relaxte muis heb, en dat ik lekker kan ownen.. })

maar ik hoor nu wel hieruit dat het voor "klein-handige-mensen" beter is als je de MX310 neemt..
dus ik denk nu ook dat ik die neem :)

Grtzz Jeffrey

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 22:01:
nou.. hier zijn veel mensen die wel wat weten van de muizen waarover ik het heb..en hun ervaringen, dus kan altijd navragen..

want het gaat er mij om dat ik een relaxte muis heb, en dat ik lekker kan ownen.. })

maar ik hoor nu wel hieruit dat het voor "klein-handige-mensen" beter is als je de MX310 neemt..

Grtzz Jeffrey
Als ik jou was zou ik ze toch echt proberen in de winkel ;)

• r0b

r0b

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 22:01:

Grtzz Jeffrey
Nee, ik zeg dat als je ultiem kleine handjes een MX510 wellicht wat te groot dus een MX310 dan handiger zou zijn.

Echter, de MX310 mist wel de extra knoppen die de MX510 wél heeft.

Derde maal: kan je niet langs een winkel en zelf kijken wat je het beste bevalt?

En groeten hoeft niet. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door r0b op 12-02-2005 22:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is ook weer zo..

na mensen alvast bedankt voor info..

Grtzz Jeffrey

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

En als de 422 mensen die NIET reageren op dit soort postings wél zouden reageren en de andere muis adviseren? Neem je die dan?

Kom op, ga naar de winkel, pak de muist vast en klaar is Jeffrey.

En doe ons Tweakers een plezier. Kap met groeten. Wij groeten elkaar voortdurend dankzij het in onze hersenen ingebakken script. :)

ARME AOW’er

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Welke muis bevalt is iets heel erg persoonlijks, ik gebruik bijvoorbeeld al jaren trackballs, maar mensen om mij heen kunnen er niet mee omgaan :P

Verder, tsja.. ga eens naar een winkel waar ze allebei liggen en test eens wat je het lekkerste in de hand ligt etc.. etc..
Niet echt iets waarmee wij je kunnen helpen i.i.g. , succes :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.