Toon posts:

[GPS Leadtek 9537] Alleen nog maar groen ledje voor sec of 5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ten eerst post ik in I&T omdat eigenaren van mobiele telefoons voornamelijks deze gps ontvangers hebben.

Vandaag binnen en deed het prima, tot vanavond. Nu als ik hem aanzet gaat alleen nog maar het groene ledje een paar seconden branden en dan weer uit. Blauwe ledje van de bluetooth gaat helemaal niet.

Wie weet hoe en wat?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:53
Misschien gewoon kapot? Bel de winkel eens op, of ga er mee terug?

Of staat er in je handleiding geen troubleshooter? Misschien staat er wel gewoon uitgelegd wat er aan de hand kan zijn als je groene ledje direct weer uitgaat... :)

[ Voor 56% gewijzigd door Xander op 12-02-2005 21:09 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
winkel is dicht op zaterdagavond...

in de manual van 2 pagina staat niks...

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 02:36
Op de site van de fabrikant staat een dikkere handleiding. Althans, ik heb een 20 pagina tellende manual gedownload. Geen idee of het er instaat, maar misschien dat er meer statusmeldingen vermeld staan.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:53
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:39:
winkel is dicht op zaterdagavond...
Dat snapte ik ;) Ik nam ook aan dat je er niet al te veel haast mee had en je best tot maandag kon wachten... :P
in de manual van 2 pagina staat niks...
Als hij het eerst wel gewoon deed en je nu hetzelfde doet en hij direct uitvalt zou ik dan vrij snel concluderen dat hij gewoon kapot is... elektronica kan kapot gaan, daar heb je garantie voor... :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
eborn schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:49:
Op de site van de fabrikant staat een dikkere handleiding. Althans, ik heb een 20 pagina tellende manual gedownload. Geen idee of het er instaat, maar misschien dat er meer statusmeldingen vermeld staan.
Ik kan alleen productsheet vinden, heb je de url nog?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle documentatie's en manuals doorgelezen, maar ik wordt er niet wijzer van.

Nu druk ik op de power knop. Gaat 2 seconden lange het groene led'je branden. Daarna moet ik de power knop 2 seconden lang ingedrukt houden om het groene ledje weer te laten branden. Na 2 seconden gaat deze weer uit.

Dus nog even een schopje bij deze.

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-02 12:18

fulgore

goud

Dat dat groene ledje na 2 seconden uitgaat is normaal bij aan- en uitzetten. Dat het andere lampje niet gaat knipperen is niet normaal. Misschien is enkel het ledje kaduuk of krijg je ook helemaal geen contact meer met een ander bluetooth apparaat ?

[ Voor 232% gewijzigd door fulgore op 22-02-2005 00:13 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Verwijderd

Topicstarter
Hij was stuk, althans waarschijnlijk.

Heb 9 euro bijgelegd en geruild voor de rikaline. Zelfde ding alleen ook met netspanning lader en fatsoenlijke doos er omheem en cd-rom...
Pagina: 1