Ik krijg steeds weer de melding dat msls31.dll niet te vinden is. Ik heb Windows XP met SP2. Ik het dit al een tijdje, maar nog nooit problemen gehad. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Hmmz eerst eve kijken of hij op je harde schijf staat met zoeken. Dan zou ik even op internet of de windows cd staat om te kijke of ie daar te vinden is. Zo niet mischien kan dan een mede tweaker em wel even sturen maar volg eerst de eerste 2 stappen!
http://www.e-systems.ro/download-dll/msls31.dll/
Zoekvraag. Gebruik Google. Derde hit of zo (zoeken op mslsl31.dll missing). Gebruik ook de link die eronder staat. Wees creatief!
Zoekvraag. Gebruik Google. Derde hit of zo (zoeken op mslsl31.dll missing). Gebruik ook de link die eronder staat. Wees creatief!
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
maartenm4,
Zoals je hier: Remy in "Pixel optimalisering" en ShittyOldMan in "welke moet ik kiezen!?? Muvo2 of iets an..." ook al verteld is, hebben we op GoT bepaalde regels aan een topic - jouw topic voldoet daar niet helemaal aan.
Ten eerste mis ik in je topic titel het OS - zie hierover de Windows Operating Systems Policy, maar wat ik nog meer mis is een stukje eigen inzet.
Wat heb je zelf al geprobeerd om je probleem op te lossen (de dll naam al eens in google ingetypt?), en wat heb je zelf al uitgevolgd (krijg je de melding ook als je bijvoorbeeld een andere user aanmaakt?)
Zoals je hier: Remy in "Pixel optimalisering" en ShittyOldMan in "welke moet ik kiezen!?? Muvo2 of iets an..." ook al verteld is, hebben we op GoT bepaalde regels aan een topic - jouw topic voldoet daar niet helemaal aan.
Ten eerste mis ik in je topic titel het OS - zie hierover de Windows Operating Systems Policy, maar wat ik nog meer mis is een stukje eigen inzet.
Wat heb je zelf al geprobeerd om je probleem op te lossen (de dll naam al eens in google ingetypt?), en wat heb je zelf al uitgevolgd (krijg je de melding ook als je bijvoorbeeld een andere user aanmaakt?)
Nou sorry van de titel. En ik heb wel gezocht met google, maar kon zo snel niet een oplossing vinden en ik dacht dus dat een van jullie een snelle oplossing zou hebben. Maar goed.
Ik heb gezocht en het bestand is idd niet meer te vinden, dus ga even kijken wat ik met de xp cd kan doen.
Ik heb gezocht en het bestand is idd niet meer te vinden, dus ga even kijken wat ik met de xp cd kan doen.
Verwijderd
www.dllfiles.com (edit bestaat al niet meer zie ik sorry.)
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 20:45 ]
Pagina: 1