usb opstart disk met usb mouse drivers?

Pagina: 1
Acties:

• wceend7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-04-2025
hallo, na lang zoeken en prutsen heb ik een usb stick bootable kunnen maken.

ik heb er ook Partition Magic Disk image (pqdi) en gewoon pqmagic 7 er op staan.

nu weet ik dat de muis op ps2 gewoon werkt, maar is het ook mogelijk om een usb muis te kunnen gebruiken

ik heb mij usbstick bootable gemaakt met HP USB Disk Storage Format Tool

iemand een iedee ?

al vast bedankt

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie heb je het hier dan over (je post het in Windows Operating Systems dus ik ga er van uit dat je het over een of andere Windows hebt) ? :)

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:41
als ik mijn pc opstart gaat hij al zoeken naar USB drivers die hij kan gebruiken met opstarten (usb stick,usb toetsb,usb muis enz..)

Volgens mij kan je dan gewoon gebruiken want gata hij weren over het protocol van Ps2

Dit klinkt heel raar maar het is mij ooit verteld... ik weet dus niet of het zow is ... miss heb je er iets aan,

Verwijderd

http://cutemouse.sourceforge.net/

Windows past doorgaans niet op een USB stick, en PQmagic/PQDI zijn in essentie DOS-applicaties, dus we praten over DOS neem ik aan.

• Daros
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 20:26:
http://cutemouse.sourceforge.net/

Windows past doorgaans niet op een USB stick, en PQmagic/PQDI zijn in essentie DOS-applicaties, dus we praten over DOS neem ik aan.
Waar zie jij het woord of zin waarinstaat dat het hier om Windows gaat ... :?

Verwijderd

Elevator's bericht..

• Daros
je hebt gelijk sorry...

had ik niet eens gelezen zown Dom berichtje ;)

haha, maar volgens mij moeten ze std al ondersteund owrden

• wceend7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-04-2025
ja sorry, de bedoeling was om op de usb stick opte starten, en dan met pqdi een image terug te zetten, ik heb zelf een usb muis en zou die graag onder dos willen gebruiken.

hoop dat ik nu alle info heb verteld :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
elevator schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 20:12:
Welke Windows versie heb je het hier dan over (je post het in Windows Operating Systems dus ik ga er van uit dat je het over een of andere Windows hebt) ? :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Waarom zou je een muis nodig hebben om een Partition Magic image terug te zetten? Alles is toch via het toetsenbord te benaderen?
Pagina: 1