[OutlookExpress] Geen email naar afzender*

Pagina: 1
Acties:

• YorgoB
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:24
Vandaag bij een kennis @home geinstalleerd. Voorheen deden ze inbellen via HetNet.
Nou belde ze op, dat zowel via outlook express als wanneer ze reageren op marktplaats, de afzender onbekend is. Zelfs als ze willen reageren op een emailtje, wordt deze nbiet verstuurd, omdat Outlook dan dus aangeeft dat het emailadres niet bestaat.

Ik heb ze al in Outlook Express de @home account als standaard in laten stellen, maar dit heeft niet geholpen.

Iemand een idee?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke melding krijg je *exact* ? Geinterpreteerde foutmeldingen zijn altijd zinloos :)

Verder, welke Windows versie? Welke Outlook Express versie?
Heb je wel de SMTP en POP3 server van @Home ingesteld in Outlook Express?

Dan uiteindelijk nog een kleine subtiele schop naar Software Algemeen aangezien vragen over Outlook Express niet in Windows Operating Systems thuis horen :)

• YorgoB
elevator schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 20:17:
Welke melding krijg je *exact* ? Geinterpreteerde foutmeldingen zijn altijd zinloos :)

Verder, welke Windows versie? Welke Outlook Express versie?
Heb je wel de SMTP en POP3 server van @Home ingesteld in Outlook Express?
Windows XP SP2, OE 6
En ja, volgens mij als pop3 SMTP mail.home.nl (uit mijn hoofd, iig uit de handleiding gehaald)

De exacte foutmelding kan ik zo niet geven, aangezien het niet bij mij is.

• YorgoB
Niemand??

• YorgoB
Die staat al uit.

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 12:45
Op welke account wordt email ontvangen, als ik het goed begrijp gaat het nl. om beantwoorden. Wordt de email van hetnet nog opgehaald? Als je via het hetnet-account probeerd te versturen zal dat mogelijk niet lukken. Ook daar zal je dan de uitgaande mailserver van @home moeten ingeven of hetnet moet smtp-authenticatie ondersteunen en zal je die dus juist aan moeten zetten.

Verwijderd

Ja, en die moet nu juist aan staan.
Pagina: 1