Toon posts:

probleem met msi k7t pro2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een tunderbird 800 maar heb ik met potlood streepjes overgeclockt en hij stond altijd lekker te draaien op 900 mhz 1,80 v maar nu vanochtend start hij nie meer op hij kan nie meer schrijven naar acces memory geeft hij aan via lampjes maar als ik bios reset dan loopt hij als een trein !

hoe kan ik hem weer hoger krijgen dan 800 want als ik hem nu weer op 900 zet dan heb ik weer die vastloper en krijg weer geen beeld

:(

wie kan me helpen ?

200 w voeding en msi k7t pro 2 en athlon 800

Verwijderd

Beetje weinig voeding, vindt je ook niet?

Als je er nog meer apparaten, zoals een brander of DVD erin hebt hangen, heeft ie wel vastlopers:

Koop een nieuwe voeding (300+ Watt)

Verwijderd

Topicstarter
weten jullie nog goede kasten voor me want zou het echt aan men voeding liggen ?

Verwijderd

Topicstarter
iemand ? :(

Verwijderd

Topicstarter
zou dit echt aan de voeding liggen ik heb hem nogmaals op 900 geprobeerd en weer het zelfde probleem weer hangen :( hoe kan dit eerst deed hij het altijd perfectos ?

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

De luitjes hier hebben een voeding en geheugen tik
ik zou je koeler maar ff naarkijken op stof of slecht draaiend motertje
dat nu plot de voeding de schuldige is geloof ik nou ook echt niet
mijn kast hang vol 2 branders 2 hdd en 5pci kaarten plus 1 agp
en dat op een voeding van 235 watt(nooit probs)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Topicstarter
heb het al de poloot streepjes gewoon uitgegumt en weer opnieuw gedaan loopt weer als een bus !

tnx all !!!

Verwijderd

Wat ik graag zou willen weten: Als je je potloodstreepjes weer terugzet, doetie het dan weer of niet?
Pagina: 1