Toon posts:

Probleem met geforce mx 440 op win xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
allereerst maar eens even de specs can mijn comp:
geforce 4 mmx 440 golden edition
amd athlon xp 1700+
moederbord MB PCCHIPS 810LMR Socket A/SIS730 <--- klote ding

Dan nu mijn probleem, mijn 3d kaart werkt op windows me probleemloos ik heb er hier geen enkel probleem mee maar op windows xp wil hij niet werken, als ik gewoon in windows e.d. bezig ben is er geen probleem maar op het moment dat ik een spelletje opstart krijgt het beeld voornamelijk allemaal groene en blauwe pixels en komen er allerlei strepen overheen.
Wat zou ik hierhaan kunnen doen ik heb de nieuwste drivers ed allemaal al geprobeert maar dit gaf ok geen oplossing.

Alvast bedankt

• frisico
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-03 11:18
Probeer detonator 43.45. Deze werkt bij mij goed.
http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:18
Werkte het eerst wel goed ?

Wat heb je al laast verandert aan je configuratie ?

En welk spel ?

Verwijderd

Topicstarter
op windows xp heeft de kaart nooit goed gewerkt ik heb meerdere spellen uitgeprobeerd (call of duty,ut2004 deze werken op windows me wel probleemloos

• wooley
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 19:11
probeer eens de drivers eerst met drivercleaner oid.te verwijderen en installeer dan de oudere drivers want die geven de beste ondersteuning voor jouw kaart.
kijk ook eens bij dxdiag (direct x diagnostics in windows)of dat alle drivers wel goed zijn.
en doe daar de 3d test
het kan ook nog zijn dat je je chipset drivers voor de agp/pci e.d.
opnieuw moet installeren....veel succes ik heb vroeger ook een gainward gf4mx440 onder xp aan het lopen gehad zonder problemen (behalve performance is brak)

AMD 3900x@5Ghz intellkiller

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:18
mijn server was vroeger nog mijn gewone pc

GF4 MX 440
p4 1.9
1024
winxp !

Draaide ik altijd alle spellen op ..maarja heb nu al een tijdje nieuwe pc...
maar ik had nooit problemen dus...

Veder zeg je dat hgij het nooit goed heeft gedaan ... die kaart is 5 jaar oud :S wou je zeggen dat ej nu al 5 jaar aan het ***** bent en nu pas hulp inroept ? |:(

[ Voor 47% gewijzigd door Daros op 12-02-2005 20:11 ]

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Nee hij wil zeggen dat hij pas na 5 jaar (of hoe lang hij em heeft) met windows XP aan de gang is gegaan...
Pagina: 1