Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Verwijderd
Misschien heb je brakke sensors, of je hebt gewoon goede temps
De overige temperaturen, tja, 35 graden voor de cpu als max... Lijkt me ook sterk.
[ Voor 28% gewijzigd door Swerfer op 12-02-2005 19:46 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
en waar haal ik een stress test vandaan
ik heb een A8V Deluxe van ASUS.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca
Wel een Enermax 718 case met 2* 120mm fans en windtunnel
[ Voor 29% gewijzigd door Henk007 op 12-02-2005 21:10 ]
[ Voor 81% gewijzigd door angerfist-yentl op 14-02-2005 00:18 ]
Vake bei te bange
De meeste mensen deugen!
Ik heb btw een 939 3000+ winnie en hij word max zo'n 42 graden.
Mijn HD (maxtor 200gb sata) is trouwens zo'n 42 graden (word zo'n 46 max) dus die verhoogt de case temp waarschijnlijk aanzienlijk.
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
ik heb nog niets stressed en gedaan en hij staat nu op 30 graden...
mobo is op dit moment 24graden.
dus, eindelijk duidelijkheid..
Idle 30/33 stressed 40
Fan is 2556 rpm
1
2
| Board Sensor Chip Case Sensor CPU Sensor A8V Deluxe Wireless Edition W83627THF-A Winbond 3 Winbond 1 |
Misschien doet hij het dan goed.
U vraagt, wij antwoorden.
in het begin van het programma vroeg die erom.
Maar, ik gebruik gewoon Asus probe..deze werkt tenminste..
CPU wordt stressed zo'n 48 graden en idle ongeveer 32 graden. Moederbord rond de 30 graden en Harde schijven rond de 30 graden. Dit alles gemeten met Speedfan. Jouw temps zijn dus redelijk normaal, komen (helaas) alleen niet overeen met die je BIOS uitleest. Toch maar eens een ander progje proberen.
ik gebruik hier zelf speedfan voorVerwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 16:34:
Ik heb de vraag, waarmee jullie de temperaturen doen opmeten ??
tja en er zit maar 1 case fan in
zie de link hier onder voor mijn spec's
Vake bei te bange