Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Mensen,

Ik heb een nokia6600 met een Royaltek RBT-1000 gps systeem en ik wil hier graag tomtom mobiel op draaien, maar wat ik ook probeer ik krijg geen verbinding met de bluetooth gps systeem terwel ik zonder problemen route66 kan draaien.:'(
wij kan mij hier mee helpen????

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 20:22

Korakal

Up up up!

Hoi yamaha, welkom op GoT. Bij registratie heb je akkoord gegeven voor de FAQ/Algemene voorwaarden, maar blijkbaar toch iets te snel want je topic voldoet niet aan die richtlijnen. Lees daarom nogmaals Algemene gedragsregels (Netiquette) door ajb.

Eerst zoeken: je bent vast niet de eerste die een GPS aan de 6600 probeert te hangen. Lees/scan het Nokia 6600 topic door, raadpleeg de search van het forum, google, etc. Verder is "wat ik ook probeer" veel te vaag, daar kunnen we toch niks van maken? Geef duidelijk aan wat je probeert! Owja, en kies een wat dekkendere topictitel, dit kan van alles zijn.

Als je e.e.a. hebt doorgelezen, gezocht, geprobeerd, en het lukt nog niet dan kun je volgens die richtlijnen een nieuw topic openen. Voor nu: succes!

[ Voor 5% gewijzigd door Korakal op 12-02-2005 20:17 ]

Dit topic is gesloten.