Ik ben vandaag de stad in geweest voor een Asus Wl500g, deze was nergens te krijgen. Het einge doel was eigenlijk om een printer toe te kunnen voegen aan het netwerk. Printerservers waren ook erg moeilijk te vinden dus uiteindelijk heb ik een bedrade router met ingebouwde printerserver gekocht namelijk de:
Etech rtpr01 router with printerserver
. Omdat hier in het netwerk al een router aanwezig is en ik er niet nog een wil toevoegen wil ik dit apparaat alleen als printerserver gebruiken. Het is me al gelukt af te drukken via het netwerk met een computer aan de switchpoort van de router en de internetverbinding in de WANpoort. Ook is het me al gelukt de interfave aan te spreken vanaf het netwerk (vanbuiten de router dus) maar ik kan niet afdrukken vanaf het netwerk naar de "wan"poort. Is dit product daar niet geschikt voor of ben ik iets vergeten in te stellen.]
ps: de printer die aan de router hangt is een Brother MFC-9880
Etech rtpr01 router with printerserver
. Omdat hier in het netwerk al een router aanwezig is en ik er niet nog een wil toevoegen wil ik dit apparaat alleen als printerserver gebruiken. Het is me al gelukt af te drukken via het netwerk met een computer aan de switchpoort van de router en de internetverbinding in de WANpoort. Ook is het me al gelukt de interfave aan te spreken vanaf het netwerk (vanbuiten de router dus) maar ik kan niet afdrukken vanaf het netwerk naar de "wan"poort. Is dit product daar niet geschikt voor of ben ik iets vergeten in te stellen.]
ps: de printer die aan de router hangt is een Brother MFC-9880
[ Voor 3% gewijzigd door arjandijk162 op 12-02-2005 18:52 ]