Gisteren Vice City gekocht voor PC, leuke addition voor m'n collectie, dacht ik zo. Nou perfect gespeeld tot deze middag rond drie uur: de stroom viel ineens uit. Het duurde maar een seconde, maar m'n computer deed wel een reboot. Nou ja, dacht ik, er zal wel niks aan de hand zijn. Maar nee: elke keer als ik het spel opstart, krijg ik een blauw scherm na de intro-filmpjes. Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, waaronder het spel opnieuw installeren. De reboots helpen niet zoveel, elke keer hetzelfde liedje blauwe scherm.
Ik denk overigens niet dat de informatie op het blauwe scherm me zal helpen, want m'n 3D-kaart werkt nog prima, zo bewees Medal of Honor. En niet genoeg vrije ruimte lijkt me ook sterk: 127Gb lijkt me wel genoeg voor een spel van twee jaar.
Boehoe... En ik was nog wel zo ver...
Ik denk overigens niet dat de informatie op het blauwe scherm me zal helpen, want m'n 3D-kaart werkt nog prima, zo bewees Medal of Honor. En niet genoeg vrije ruimte lijkt me ook sterk: 127Gb lijkt me wel genoeg voor een spel van twee jaar.
Boehoe... En ik was nog wel zo ver...