Route 66 kan geen satteliet vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2025
Ik heb dus route 66 geinstalleerd en de gps ontvanger verbonden via bluetooth maar hij kan nu geen sattelieten vinden, is dit een bekend probleem en is hier iets aan te doen?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:59

Nakebod

Nope.

Welke pda? Welk OS? Welke gps ontvanger? Goede compoort ingesteld in Route66? Probeer je GPS binnen of buiten uit? Heb je GPS wel lang genoeg aan laten staan om de 1e GPS fix te krijgen? Heeft Route66 wel echt verbinding met de GPS?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2025
symbian 6600 ook buiten verschillende plaatsen

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-02 22:10
meestal duurt de eerste keer dat je de gps muis aanzet 30 tot 45 minuten voordat je een fix hebt. Ik zou dus zeggen, leg je ontvanger bij een raam (werkt ook, buiten hoeft niet persé) en wacht gewoon een klein uurtje. Zodra er een fix is duurt het de volgende keer hooguit een minuutje voordat je verbinding hebt. Maar de allereerste keer kan het dus een tijdje duren. Geduld is een schone zaak! :z

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

uhhhhhmmja... ik geloof dat een nieuw topic als kopie van de oude niet echt als 'meer aandacht besteden aan' kan worden gezien; ik dacht dat intoxicated toch duidelijk genoeg was.
intoxicated schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:55:
Dit topic gaat dicht omdat je er véél te weinig aandacht aan hebt besteed. Lees het volgende eens door voordat je het nogmaals probeert:
Algemene gedragsregels (Netiquette)

[sub]Het is btw een 'satelliet' ;)
Deze gaat dus gewoon weer net zo hard dicht. Owja, open alsjeblieft niet wéér gewoon een zelfde topic, maar volg de suggesties nou gewoon eens op.

Dit topic is gesloten.