Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLLEVAiHCAM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-09 09:33

iLLEVAiHCAM

Zo niet, dan toch.. .

Topicstarter
Kijk ik net ff op nieuwemobiel.nl , zie ik opeens deze gsm staan rechtsboven.. .
(bij nieuw toegevoegd op 12 februari)

Heb ff gegoogled op de naam die de site het toestel heeft gegeven maar dit leidde tot niets.
Jammer, omdat dit mij echt een hele toffe mobiel lijkt.
Al jaren schreeuw ik dat er een superdunne telefoon moet komen.. .
(eventueel zelfs zonder al die gadgets ensow)
En afgaande van het plaatje en het feit dat de V3 Razor ook dun was
zou deze telefoon weleens mijn droomtelefoon kunnen zijn.
Hij lijkt op de E398 (die weer lijkt op de T-mobiel SDA en de T630, nieuwe trend??)
met dus de dunheid van de V3 razor.

Volgens mij heeft de site de naam van de gsm gewoon fout.
Maar ja, misschien ook niet en is deze NL site gewoon de 1e van het web.. .
Maar iets zegt mij dat dat heel onwaarschijnlijk is!

Hebben jullie deze telefoon toevallig al eens ergens voorbij zien komen?
Ik ben echt retebenieuwd namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 17:04
als je op de naam van de foon klikt krijg je toch alle info? klik, of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
het is een telefoon met edge. zolang dat hier nog niet beschikbaar is (wachten op telfort) worden meestal dergelijke telefoons hier niet verkocht ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLLEVAiHCAM

iLLEVAiHCAM

Zo niet, dan toch.. .

Topicstarter
Hmm.. .
Zit wel wat in idd. dat we nog ff moeten wachten tot EDGE in NLD verkrijgbaar wordt.

Wat IK vreemd vindt is dat nieuwemobiel.nl schijnbaar de enige site is die van het bestaan van de gsm op de hoogte is.
Er is nergens nog een (p)review te bekennen op de bekende fora.
Dat KAN gewoon niet kloppen.. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:50
Beste iLLEVAiHCAM,

het toestel sinds een dag te bewonderen via deze link: http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=22644

Het toestel wordt daar met de specificaties getoond en zal waarschijnlijk in de komende periode op de beurzen in Cannes of Hannover getoond gaan worden. We hebben het
toestel alvast op de site gezet, omdat er voldoende specificaties en een foto beschik-
baar was. Ik hoop dat we je zo hebben kunnen helpen.

Tevens is de V3 RAZR review door mij geschreven.

Modbreak:groeten doen en afsluiten met je hele businesscard is niet nodig hier op het forum, daarnaast kun je je bericht editen met de editknop, niet meerdere keren achter elkaar posten aub.

[ Voor 19% gewijzigd door Korakal op 16-02-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:50
Plus, wij (NieuweMobiel) doen ons best om zo vroeg mogelijk een toestel met zoveel mogelijk uitgebreide en kloppende specs online te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:05
mooi dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 18:19
Je kunt er van uitgaan dat als een toestel bij nieuwemobiel.nl online staat de info ook gewoon klopt. Dat wordt namelijk gewoon keer op keer gechecked; de kans dat een naam fout staat is bijna nihil. Wat wél kan gebeuren is dat een naam voor Europa gewoon anders blijkt te zijn dan de Aziatische of Amerikaanse variant. Met name Nokia heeft daar wel een handje naar.

Maar om weer even ontopic te gaan: ziet er echt ontzettend cool uit dat ding, en lekkere specs ook. Ben benieuwd of dit ding wat meer te bieden heeft dan de razr, waar het echt alleen maar om het design ging.

[ Voor 23% gewijzigd door daniel_ev op 13-02-2005 02:21 ]

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 18:09:
het is een telefoon met edge. zolang dat hier nog niet beschikbaar is (wachten op telfort) worden meestal dergelijke telefoons hier niet verkocht ..
Het wel of niet kunnen gebruiken van EDGE zal niet de reden zijn om een telefoon nog niet te introduceren. Het is geen bijzondere techniek. Kijk maar op nieuwemobiel en zoek maar eens naar alle toestellen met EDGE. Bijna alle nokia's (zelfs de simpele 3200) hebben het al EDGE.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 13:10 . Reden: type fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLLEVAiHCAM

iLLEVAiHCAM

Zo niet, dan toch.. .

Topicstarter
Ach, V8 SLVR, Royal Blade (of combinatie van deze twee!).. .
Ik hoop in ieder geval echt dat ie uitkomt!
Het is nu dus gewoon weer ene kwestie van wachten tot er langzaamhand
meer info binnen komt sijpelen over deze telefoon.. .

Ben trouwens benieuwd wanneer de andere gsm-fabrikanten ook (ultra) dunne telefoons
op de markt brengen. Ik denk namelijk niet dat ze het zich kunnen veroorloven
deze markt uitsluitend aan Motorola over te laten.. .
En meer dunne gsms is weer meer beter voor ons!
@ AvWijk: bedank voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/exhibition/image/2005/cannes2005/moto/v8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/exhibition/image/2005/cannes2005/moto/v8-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm die is nog vrij dik hoor :? Onder de 1cm is pas dun. Alles daarboven is en blijft dikker dan gemiddelde duim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLLEVAiHCAM

iLLEVAiHCAM

Zo niet, dan toch.. .

Topicstarter
Hij staat nu ook op de motorola web-site! ,
Hier staat ook vermeld dat hij pas voor Q3 gepland staat.. .
Wellicht een beetje laat om met deze telefoon te komen.. .
Op zijn dunheid (=design) na heeft deze gsm eigenlijk niets nieuws te bieden toch?

Hoop dat ze het keypad uiteindelijk wel in dezelfde kleur maken als de rest van de telefoon.
Of de hele telefoon van hetzelfde materiaal als de RAZR.. .

Tuurlijk zou ik ook graag een telefoon dunner dan 1 cm zien,
Feit blijft echter dat de dunste gsm's zo rond de 17mm (T630) zitten (RAZR=14mm).. .
En voor onze waarneming is dit òòk al dun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Maar deze is toch weer dunner dan de RAZR V3, als ik het goed heb 11mm. Als dat niet dun genoeg is dan weet ik het ook niet hoor. Ik durf te wedden dat als je deze phone in je handen houdt dat je wel met open mond staat te kijken hoe dun hij is. Aan cijfertjes heb je niet zoveel namelijk, je moet het ervaren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Kick*
Iemand al meer info? releasedatum bv. (specifieker dan "Q3")

alvast nog een plaatje
Afbeeldingslocatie: http://www.mobileburn.com/media/motorola/slvr/slvr_side-IMG_8720.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Dit toestel was al te zien op CeBit. Ik vond het toestel niet echt origneel qua design en hij lijkt erg veel op de Motorola E398 ( veelal bekend van de Black Eyed Peas videoclip ). Hij is errug dun, helaas heb ik 'm niet in mijn handen gehad want het exemplaar dat ik had gezien lag achter glas en stond uit ( waarschijnlijk firmware nog niet klaar oid ).
Pagina: 1