Mijn internet werkt niet meer. Vreemd genoeg kan de server niet meer gevonden worden, terwijl in de rest van het huis de verbinding nog wel functioneert. Ik ben ff gaan kijken sinds wanneer dit probleem zich voordoet, en ik kan maar op één punt uitkomen: het punt waarop ik mijn spywareprog's gedraaid heb, te weten adware en spysweeper. Wellicht kan het zo zijn dat ik belangrijke, besmette, bestanden verwijderd heb?
Ik heb intussen een nieuwe netwerkkaart geprobeerd, werkte niet. De kabel is getest op een laptop, daar ligt het dus ook niet aan. Systeemherstel werkt, door het gare Windows XP Home. Kan iemand mij een tip geven wat ik het beste kan doen, is het herinstalleren van Windows de enige oplossing of kan ik manueel op zoek gaan naar missende bestanden?
Ik heb intussen een nieuwe netwerkkaart geprobeerd, werkte niet. De kabel is getest op een laptop, daar ligt het dus ook niet aan. Systeemherstel werkt, door het gare Windows XP Home. Kan iemand mij een tip geven wat ik het beste kan doen, is het herinstalleren van Windows de enige oplossing of kan ik manueel op zoek gaan naar missende bestanden?