Toon posts:

USR 8003 router probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een USR8003 en ik krijg hem niet meer aan de praat.Ik krijg geen verbinding meer met het internet .
Ik heb alle mogelijke oplossingen geprobeerd voorgesteld door USR (reboot, firmware upgrade, reset)

Nu heb ik de mogelijkheid om een andere router te gebruiken (tijdelijk) van Topcom, en hiermee werkt alles perfect.Zonder dat ik speciale instellingen moest doen. gewoon plug end play.

Ik ben ook wat aan het googlen geweest maar heb geen oplossing gevonden.

Heeft iemand een idee, welke gegevens heb je nog eventueel nodig om me eventueel te kunnen helpen.

Ik heb wel ergens iets gelezen over port vorwarding (ports 4662, 4711 TCP, en 4672 UDP), maar hoe doe ik dat?

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Je krijgt hem niet aan de praat, en daarom denk je aan portforwarding :? Vreemde gedachtenkronkel imo.

Wát doet die USR niet? Kan je hem niet pingen, komt de externe interface niet up, wat is er dus aan de hand?

Want me glazenbol ligt nog op de zolder ;)

Verwijderd

Topicstarter
Die USR8003 van mij was gerelgels gewoon als zijn instellingen kwijt voor zover ik kon waarnemen.
Alle verbindingen waren toen verbroken.

Ik heb nu alles hergeïnstalleerd met een crosslink tussen mijn modem en de router en alles blijkt terug te werken, nu nog even afwachten of de verbinding stand houd.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_