Toon posts:

RAITE

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goed, het moet er toch maar es van komen, een stand-alone dvd-speler. Nou ben ik al een tijdje aan 't rondneuzen en nou verkopen ze bij een winkel hier in de buurt een raite AVPhile 715 of raite AVPhile 713AC3.. Nou vraag ik me af: is dit een goede speler?

Heb al een aantal positieve verhalen over dit apparaat gehoord, maar wil ook graag jullie mening horen. Voordeel is dat je firmware kan updaten, ie regiovrij, macrovision vrij is, en mp3s afspeelt. Verder is ie ook nog niet duur..

alleen 't merk.. RAITE?? hmmz.. klinkt wel als een B-merk..

anywayz: zou graag jullie ervaringen horen over dit apparaat.. specificaties etc zijn te vinden op http://www.homeshop.fris.nl (onder aanbiedingen)

greetz

Verwijderd

Nieuwere firmwares kan je upgraden met cdrom, oude niet.
in oudere firmwares zitten verder nog 2 'bugs' die in de nieuwere verholpen zijn nl. Xing mp3s woren niet goed afgespeeld (XING zuigt trouwens ik snaop niet dat iemand het gebruikt) en in the matrix hikt ie even. dus gwoon zorgen dat je nieuwe firmware hebt. verder, retegoede speler. regiovrij dmv 4 toetsen in te duwen en macrovision ook zo weg.

Verwijderd

Topicstarter
welke beveel je aan? de 715 of 713AC3?

Verder zou ik ook graag willen weten of er tussen verschillende merken dvd-spelers nou veel verschil zit in beeld / geluids kwaliteit. Eigenlijk hoor ik daar nooit niet zoveel over..

Verwijderd

Ik geloof dat er in 1 van de betere computerbladen van deze maand een review staat. Ik weet niet meer welk blad.
Is wel een redelijke speler geloof ik, je krijgt wat je voor deze prijs kan verwachten.
Het grootste nadeel wat er uit de test kwam is dat beeld en geluid soms niet meer helemaal synchroon lopen. Irritant, heb ik op de PC gehad toen ik nog een ISA SB16 had. Met SBLIVE geen probleem meer.

Verwijderd

de 713 heeft eigen versterker

Verwijderd

Topicstarter
damn.. beeld en geluid niet synchroon? hmmz, dat probleem heb ik nu af en toe ook met mijn mpegkaart > dvd > tv.. dan zou ik dus niet veel opschieten met die aankoop van losse dvd-speler

zijn er hier nog mensen die de speler zelf hebben en er bv. helemaal geen last van hebben?

p.s. zou heel erg graag willen weten in welk computer-blad dat staat.. dan haal ik 'm ff op namelijk :) thanx in advantage

Verwijderd

Het artikel stond in PCACTIVE
(zie ook www.pcactive.nl )

suc6
Pagina: 1