Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Kaspersky]Geen dual boot XP32/XP64 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien moest dit bij operating systems, maar daarover kan je discussieren :) .

Na een tijdje alleen onder Windows XP 32 gewerkt te hebben heb ik nu maar de preview versie van XP 64 er bij gezet. Nu slaag ik er niet in Kaspersky aan de praat te krijgen. Op het einde van de installatie krijg ik een error van Windows, en starten doet het programma dus ook niet. Desinstalleren is ook geen optie meer. Da's natuurlijk allemaal redelijk vervelend als je er net 40 euro voor neergeteld hebt, vooral als je wat meer onder XP 64 wil gaan werken en het zogezegd (deels) ondersteund zou zijn. Op google vond ik niet meteen een oplossing.

Nog iemand hier problemen mee gehad ?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Windows XP 64 zit nog in een beta-test periode, dus is het logisch dat een applicatie als Kaspersky nog niet werkt. Verder zie ik bij Kaspersky Personal Edition en Kaspersky Personal Pro Edition nog geen ondersteuning staan voor XP 64. ;)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Wat die ondersteuning betreft, ik denk dat ik dat ergens op de site van Microsoft heb gelezen. Ik kan nu wel even de gratis versie van avast gebruiken, maar nu moet ik wel die slechte installatie van Kaspersky eraf krijgen. Elke keer bij het opstarten doet ie m'n computer even vast zitten om dan een error te geven. Achja, ik zoek het morgen wel eens uit :) .