Ik zit met een groot probleem. Omdat ik mijn pc opnieuw wou installeren heb ik een hoop bestanden naar mijn d: schijf geexporteerd. Na mijn installatie kan ik niet meer bij m'n bestanden...
Ik zie ze nog wel staan maar als ik ze wil openen komt er 'toegang geweigerd'.
Het rare is als ik ga naar eigenschappen>Geavanceerd>details>toevoegen. Dan klik ik op het certificaat met mijn username > certificaat weergeven. Daar staat er onderaan : "Je hebt een persoonlijke sleutel die overeenstemt met dit certificaat."
Esf toegang zou dus geen probleem mogen zijn maar toch staan de bestanden in het groen...
Iemand een idee om dit probleem op te lossen? Ik gebruik winxp professional.
Omdat die bestanden een grote waarde hebben (>2000€->bestanden van bedrijf) heb ik er alle belang bij dat ze teruggekregen kunnen worden.
Doe maar niet..
Ik zie ze nog wel staan maar als ik ze wil openen komt er 'toegang geweigerd'.
Het rare is als ik ga naar eigenschappen>Geavanceerd>details>toevoegen. Dan klik ik op het certificaat met mijn username > certificaat weergeven. Daar staat er onderaan : "Je hebt een persoonlijke sleutel die overeenstemt met dit certificaat."
Esf toegang zou dus geen probleem mogen zijn maar toch staan de bestanden in het groen...
Iemand een idee om dit probleem op te lossen? Ik gebruik winxp professional.
Omdat die bestanden een grote waarde hebben (>2000€->bestanden van bedrijf) heb ik er alle belang bij dat ze teruggekregen kunnen worden.
Doe maar niet..
[ Voor 15% gewijzigd door elevator op 12-02-2005 15:41 ]