Forum voor beginnende webdesigners?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:52
Ik had vroeger (toen ik nog een site had) een forum/site waar veel beginnende webdesigners kwamen (vaak uit VS). Aan die webdesigners kon je gewoon een opdracht vragen (natuurlijk gewoon redelijk eenvoudig) om een logo/template te maken voor je website. Ook vroegen hun een opdracht om iets te maken.

Dit deden ze vaak gratis (of dat je een linkje moest plaatsen op je site), omdat hun die logo's/templates konden gebruiken voor hun portfolio....

Nu ik weer een site ga bouwen, zoek ik dat forum, waar dus mensen op zitten die (vaak gratis) een logo ontwerpen.....omdat het gewoon hun hobby is en ze het kunnen gebruiken voor hun portfolio...

ook een forum waar mensen voor een klein bedragje een logo willen maken is OK (als het maar geen commerciëel gedoe is

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 17:07
volgens mij heb je die mensen er gewoon bijlopen op het forum van de gemiddelde hostingprovider?

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 10:26

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

eigenlijk wil je dus gewoon een gratis logo voor je website maar vraag je dat met een omweg :+ :X

Stoer; Marduq

Verwijderd

Voor 50 euri maak ik wel een gratis logo voor je. ;)

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Ik had vroeger een hele mooi fiets. Hij blinkte nogal mooi in de zon, totdat de gemene ijsboer eraan kwam en gewoon m'n fiets aan puin reed. Gelukkig zat ik er niet op.

[ Voor 10% gewijzigd door prototype op 13-02-2005 16:14 . Reden: Zulke topics horen mijns inziens niet op dit forum. Google is your friend :P ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Niet echt een nuttig topic zo, we zijn hier noch een gratis logo-teken-service noch een gratis vervanging voor Google voor al je 'ik zoek dit en dit' vragen. Oftewel echt veel heeft dit niet op GoT te zoeken, en dus gaat het op slot :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.