Toon posts:

critical error

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een nieuwe pc aangeschafd.
p4 2.8
768 ddr kingston 1 512 en 1 256
80 gig maxtor
ati radeon 9500 (had ik nog)

Nu alles geinstalleerd te hebben, wil ik graag beginnen met gamen. soms kan ik wel uren spelen maar het gebuert nogal regelmatig dat ik een critical error krijgt. Ik irriteer me hier mateloos aan, weet iemand wat deze error inhoud. Hij kickt dan meteen me game uit!!!

This application has encountered a critical error:

ERROR #132 (0x85100084)
Program: F:\Games\World of Warcraft\WoW.exe
Exception: 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 001B:0059B640

The instruction at "0x0059B640" referenced memory at "0x0000000C".
The memory could not be "read"

alvast bedankt

shafty

.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

En je vraag is? Heb je zelf al _iets_ geprobeert behalve een topic openen? Kijk hier eens tussen: [google=ACCESS_VIOLATION wow.exe] Heb je je videokaart al eens extra gekoelt? Heb je je geheugen al eens getest? We kunnen hier echt helemaal niets mee; begin met wat eigen onderzoek voor je hier een topic opent :) Verder past dit topic beter in Spielerij - Problemen & Vragen. Begin dus even met zoeken; neem desnoods contact op met de leverancier en vertel ons in een nieuw topic wat je al geprobeerd hebt; en wat dat op heeft geleverd. Verzin dan ook meteen een duidelijke topictitel :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.