Toon posts:

Counter Strike:Souce Speedhack is id ban?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb cs:source en ik heb voor de lol een keer speedhack gebruikt dan ben je super snel alleen om te kijken hoe het was maar iemand in het spel zij dat die mijn Steam id had en dat die een demo heeft gemaakt ervan en dat ik binnenkort geband wordt? klopt dit?
Waar slaat dat op je hebt genoeg spellen met cheats dus dan is het toch niet mogenlijk dat ze mijn id bannen en dat ik het spel opnieuw moet kopen? of zij hij dat om me eigenlijk bang te maken??

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/slotje.gif

Het is terecht dat ze mensen zoals jij bannen Afbeeldingslocatie: http://img39.exs.cx/img39/796/static8.gif

Moet je maar niet cheaten he, cheaten is cheaten, of je het nou uittest of niet.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 15:15 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:43

RayNbow

Kirika <3

Cheaten is not done in multiplayer spellen. Wil je cheaten dan doe je dat maar in singleplayer of op je eigen server.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Demo maken gaat makkelijk, als die hem echt opstuurt kan je het spel opnieuw kopen ( >:) )
Eigenlijk wel je eigen schuld het is gewoon te zielig en beetje raar om je achteraf te vragen of het wel zo slim was om een uurtje te speedhacken voor 60euro, als je snapt wat ik bedoel.

Edit. iedereen kan je id zien, dus grote kans dat meerdere mensen je id hebben opgegeven en dan zul je het over een paar dagen zelf wel merken. ( >:) )

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 15:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja dat weet ik allemaal wel maar word je id dan wel of niet gebanned?

Verwijderd

Topicstarter
ja dat weet ik allemaal wel maar wordt me id dan wel of niet gebanned?

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Je steamid kunnen ze zo zien ingame en die is uniek voor je account, daarmee kunnen ze je in het principe bannen waarna je opnieuw het spel moet kopen. Of dit ook gebeurd weet ik zo net nog niet, maar het kan iig wel.

Verwijderd

Topicstarter
hoe maak je zo een demo dan?

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[google=counterstrike demo make] Je ZOU ook zelf kunnen zoeken hoor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:16:
ja dat weet ik allemaal wel maar wordt me id dan wel of niet gebanned?
Ja, ze bannen je, en je kunt ook een gevangenisstraf krijgen Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/sbatje.gif

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 15:19 ]

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:44
Nee, VALVe bant nooit mensen op verzoek, zelfs niet met demo. Dit is makkelijk te faken en kan hun veel problemen veroorzaken. Hooguit bant een serveradmin je na het zien van die demo.

Toch zou ik het niet meer doen want zodra VAC2 (VALVe Anti-Cheat 2) volledig werkt ben je flink de lul :P

• Alphega
  • Laatst online: 02-05 22:43
Dit was het geloof ik:
playdemo - Play a recorded demo file (.dem )
record Demo - begins to record a demo and saves it as a .dem file

Tja, eigen schuld. Had je maar niet moeten cheaten. Dat hoef je echt niet online te doen om "het een keer te kunnen zien".

Verwijderd

Topicstarter
oke dankjewel allemaal ik ben heel wat wijzer geworden en het al die cheat rotzooi er al afgegooid gelukkig heb ik 3 steam id's eheheh dus als er 1 weg is heb ik nog altijd 2 te gaan ;-)

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Iedereen kan zo meerdere Steam accounts aanmaken, maar de eraan gekoppelde spellen ben je kwijt.

[ Voor 5% gewijzigd door GoT op 12-02-2005 15:36 ]

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
P W N E D !

:D

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:38
Jup, cheaten = lame. Dankzij dat soort lui zijn vele goede online games in een diep gat gevallen.

"id bannen en dat ik het spel opnieuw moet kopen?"

Ip ban betekend dat het helemaal geen nut heeft om opnieuw het spel te kopen, je komt simpelweg met je adsl verbinding niet meer op de servers. Als ze je ID bannen zou je met een nieuwe game wellicht weer kunnen spelen, tenzij ze je ip aan een id koppelen.

Verwijderd

[quote]Icey schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:41:
....
tenzij ze je ip aan een id koppelen.
Dat doen ze dus niet.
Een nieuw spel kopen is de enige en werkende oplossing om weer te spelen.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 16:30 ]

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:06

Boullie

Da Bulster

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:06:
hallo ik heb cs:source en ik heb voor de lol een keer speedhack gebruikt dan ben je super snel alleen om te kijken hoe het was maar iemand in het spel zij dat die mijn Steam id had en dat die een demo heeft gemaakt ervan en dat ik binnenkort geband wordt? klopt dit?
Waar slaat dat op je hebt genoeg spellen met cheats dus dan is het toch niet mogenlijk dat ze mijn id bannen en dat ik het spel opnieuw moet kopen? of zij hij dat om me eigenlijk bang te maken??
Hoe heette die knaap die dat riep?
Ik roep het namelijk ook tegen alle speedhackers.
Moet je es zien hoe snel ze uit de server weg zijn >:)

Boullie

• Crash
  • Laatst online: 01-12 20:56
Tsja, niet cheaten online lijkt me een wijze les ;)
Verder nogal wat zoekvraagjes die je d.m.v. zelf even zoeken best kunt beantwoorden.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

Dit gaat nergens meer heen, een cheat gebruiken online is gewoon dom, en de gevolgen ervan zal je wel zien en moeten dragen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.