goedemiddag,
ik heb een nieuwe videokaart aangeschaft: de geforce 6600 gt agp versie (128 mb)
en ik heb er nogal wat probleempjes mee
de kaart kwam binnen ik zet hem in mijn pc, sluit het kabeltje van de kaart naar de 'powersupply'
aan en zet vrolijk de pc weer aan, hij gaf aan dat dat kabeltje niet goed zat, dus kast weer open
en beter aangedrukt, pc aan, en hij gaf de melding niet meer (jippie)
toen na ongeveer een minuut aan te hebben gestaan begon de pc er raar van te doen,
ik kan 5 seconde doen wat ik wil, dan 10 seconde freeze, geen muis die je kunt bewegen etc, dan even een kort zwart scherm en ik kan weer5 seconde iets doen enz.
ik nam aan dat het lag aan mijn voeding (ik heb maar een voeding van 350 watt) maar daar
twijfel ik nu ten zeerste aan,
ook heb ik de nieuwste drivers van nvidia geinstalleerd staan.
Mijn oude kaart was een fx 5600 en die werkte wel
verdere specs zijn:
p4 2,8 ghz
1024 ddr
msi intel 865 pe mobo
alvast bedankt
ik heb een nieuwe videokaart aangeschaft: de geforce 6600 gt agp versie (128 mb)
en ik heb er nogal wat probleempjes mee
de kaart kwam binnen ik zet hem in mijn pc, sluit het kabeltje van de kaart naar de 'powersupply'
aan en zet vrolijk de pc weer aan, hij gaf aan dat dat kabeltje niet goed zat, dus kast weer open
en beter aangedrukt, pc aan, en hij gaf de melding niet meer (jippie)
toen na ongeveer een minuut aan te hebben gestaan begon de pc er raar van te doen,
ik kan 5 seconde doen wat ik wil, dan 10 seconde freeze, geen muis die je kunt bewegen etc, dan even een kort zwart scherm en ik kan weer5 seconde iets doen enz.
ik nam aan dat het lag aan mijn voeding (ik heb maar een voeding van 350 watt) maar daar
twijfel ik nu ten zeerste aan,
ook heb ik de nieuwste drivers van nvidia geinstalleerd staan.
Mijn oude kaart was een fx 5600 en die werkte wel
verdere specs zijn:
p4 2,8 ghz
1024 ddr
msi intel 865 pe mobo
alvast bedankt
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 14:32 ]