Enige speurwerk in google heeft helaas niks opgeleverdt, ik zoek een WAPbrowser voor de pc met win98, geen 32 bit, want dan krijg ik elke een foutmelding "geen geldige win32-bit toepassing"
Mijn dank is groot
Mijn dank is groot
[ Voor 16% gewijzigd door dawuss op 12-02-2005 14:08 . Reden: linkje erbij ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Thx toevallig heb ik firefox, ik maak gebruik van orange world, maar kan helaas niet via dat op de orange site komendawuss schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 14:07:
Voor Firefox is er een wmlbrowser extensie, die heb ik altijd naar volledige tevredenheid gebruikt
Idd, Opera doet het native. Ik weet alleen niet of WMLScript ook ondersteund wordt.Johnny schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 14:10:
Opera doet het standaard ook, en een stuk beter dan die FireFox extensie.
hoe groot is die opera?Johnny schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 14:10:
Opera doet het standaard ook, en een stuk beter dan die FireFox extensie.
Dat kun je natuurlijk op www.opera.com vinden
micheljansen.org
Ik zit te zoeken op jou link, maar kan nergens een download vinden, firefox instaleerdt uhm ook niet automatischdawuss schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 14:07:
Voor Firefox is er een wmlbrowser extensie, die heb ik altijd naar volledige tevredenheid gebruikt
En je weet zeker dat je de installer guide gelezen hebt, waar met koeienletters een link naartoe staat?djgear17 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 14:19:
[...]
Ik zit te zoeken op jou link, maar kan nergens een download vinden, firefox instaleerdt uhm ook niet automatisch
micheljansen.org
sorry had hem over het hoofd geziendawuss schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 14:22:
[...]
En je weet zeker dat je de installer guide gelezen hebt, waar met koeienletters een link naartoe staat?
Opera is wel gratis, als je hem in sponsored mode gebruikt. Zeker als je het toch alleen maar zo nu en dan gebruikt is dat een prima optie.dawuss schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 14:13:
[...]
Overigens is Opera niet gratis, ik weet niet of dat iets voor jou uitmaakt.
Verwijderd
Een browser identificeert zich op een bepaalde manier. Een telefoon heeft een eigen browser. Deze wordt soms gebruikt om de pagina samen te stellen of om de bezoeker te bepalen. Als deze niet overeenkomt kan het zijn dat een pagina geweigerd wordt.djgear17 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:15:
snap helaas niet zo goed wat je met dat uitlezen van diw strings bedoeldt?
Als je precies wilt weten wat jouw brouwser als antwoord geeft, surf naar http://watismijnip.nl/ en check o.a. de volgende regel:djgear17 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:15:
snap helaas niet zo goed wat je met dat uitlezen van diw strings bedoeldt?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq