Toon posts:

internetpagina

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi zit met een probleem als ik internetpagina www.knvb.nl wil bezoeken krijg ik de melding kan server niet vinden te zien.
wat ik ook probeer en zoek ik krijg het niet ongedaan draai xp sp2
voor de rest heb ik met andere internetsites geen problemen
draai verder nog zonealarm pro en norton antivirus 2004
wie zou mij verder willen helpen met dit probleem :? :? :?
bvd

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

huubvw,

Zoals je al eerder verteld is is dit niet de manier wat we van een topic op GoT verwachten. Eigen initiatief, een goede topic titel, en een goede probleemomschrijving zijn de dingen die er ontbreken.

Ik stel voor dat je de mail die ik je afgelopen december heb gestuurd nog eventjes rustig doorleest, en aan de hand van wat daar in uit gelegd staat eventueel een nieuw topic opent.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat geeft een traceroute er naar toe? (tracert www.knvb.nl op de "prompt").

Zonder info over je verbinding, instellingen, etc. valt er weinig te zeggen eigenlijk. Naast bovenstaande: ook past het niet in Windows Operating Systems omdat het niets met je OS te maken heeft. Open dus even een nieuw topic in Network Troubleshooting, Software Algemeen of Beveiliging & Virussen, afhankelijk van waar je een probleem verwacht: in je netwerkverbinding, je instellingen/je browser zelf (welke browsers heb je eigenlijk allemaal gebruikt?) of iets van spyware.

(Check natuurlijk even de FAQ's / policies van de respectievelijke fora voor tips die handig kunnnen zijn. En maak de topictitel af wanneer je een nieuw topic opent, 1 enkele term gebruiken is niet bepaald duidelijk ;) ).

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 12-02-2005 14:05 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.