Ik heb al een tijdje de nec 2510a brander. Nooit geen problemen gehad met branden van diverse schijfjes. Totdat ik vandaag eens voor het eerst eens op een dual layer dvd wilde branden met Nero (laatste versie). Er wordt aangegeven dat de Traxdata DVD+R DL 8.5 GB schijfjes "illegal discs" zijn en de melding "could not perform End of dic-at-once. Wat is het probleem en hoe los ik dit op? Ander merk schijfjes?
heb probleem gevonden. Hij brand nu, weet alleen nog niet of het goed is gegaan. Heb nec brander update gedaan via meuktracker: NEC ND-2510A 2.17. Volgens mij gaat het goed komen. Bedankt voor jullie adviezen!
Graag gedaan 
Misschien de volgende keer je topic in het juiste forum zetten: Opslagmedia & I/O Controllers dan komen er misschien wel reacties op.
Misschien de volgende keer je topic in het juiste forum zetten: Opslagmedia & I/O Controllers dan komen er misschien wel reacties op.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dan verhuis ik 'm nog maar even voor de search 
Move :
Overige Hardware -> Opslagmedia & I/O Controllers
Move :
Overige Hardware -> Opslagmedia & I/O Controllers
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Bedankt mannen. Dit was voor mij de eerste keer dat ik een probleem op een forum heb gezet. Had elders in een andere forum inderdaad de oplossing van mijn probleem gevonden. Wist niet dat ik hem onder die controllers moest zetten. Anyway het resultaat was inderdaad toppie!
heb je een lite-on drive in je pc zodat je dmv nero cd-dvd speed of kprobe een scan kan maken van je DL schijffie ?
Pagina: 1