Hoe ziet de Best Buy Guide van maart eruit?

Pagina: 1
Acties:

• Jixzle
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-02 17:09
Ik hink op twee gedachte.

Ik heb op dit moment een mobo van asus waarvan de garantie al bijna afgelopen is en hij moet begin maart terug gestuurd worden omdat het geluid aan de backpanel niet werkt.

Ik wil allang al een nieuwe config hebben.

Ik kijk uit naar de multimedia config van januari.

Mijn vraag is zal de best buy guide van maart veel anders uitvallen tot die van maart.

Ik moet voor het begin van maart mijn keuze maken!!

mijn speerpunten zijn:
Moederbord
CPU
geheugen
Videokaart

Wie weet wat, alvast bedankt

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:11
Je zou ook zelf wat onderzoek kunnen doen natuurlijk...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hoe de BBG van maart er gaat uitzien is nog niet bekend (ik zie nog geen working drafts in onze backend staan), dus daar kunnen we nog helemaal niets over zeggen. Het is dus afwachten of zelf op onderzoek uitgaan :) .

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is niet zoveel werk om de gewenste systeemconfiguratie van de laatste Best Buy Guide te nemen en daar de componenten te vervangen naar die jij wilt. De BBG is immers nog altijd bedoeld ter advies, daar kan jij als lezer de hardware vervangen die jij wilt. Het is niet zo dat je je aan één configuratie moet houden. Uiteraard zullen in maart de meeste prijzen van de componenten een stukje lager liggen, soms zijn de prijzen helemaal niet veranderd of zelfs een stukje duurder geworden. Je kan ook enkele systemen vergelijken van de vorige Best Buy Guides, dat sommen wij voor jou niet op ;).

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Zoals je in de Frontpage Algemeen - FAQ had kunnen lezen, is dit niet de bedoeling van Frontpage Algemeen

Voor hulp bij het aanschaffen van van een systeem of losse hardware kun je de tweemaandelijkse Best Buy Guide raadplegen. Heb je vervolgens nog specifieke vragen, dan kun je in de verschillende fora in http://gathering.tweakers.net/forum/list_category/2 terecht. Denk er dan wel aan ook daar eerst even de Faq's te lezen en zelf voldoende onderzoek te doen. Kom dus niet met de vraag "Welk mobo moet ik kopen?", maar geef een tweetal opties en verduidelijk wat je eisen zijn en waarom je tussen die borden twijfelt. Ook de Search kan een handig hulpmiddel zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Yoeri op 12-02-2005 13:37 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten