Toon posts:

mandrake 10

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb Mandrake 8.2 geinstalleerd(draaid goed) en heb net md 10 gebrand. Deze nagekeken met MD5Summer en geeft aan dat mijn cd's comlpeet zijn. Maar zowel als bij cd 1 als bij cd 2 wil hij niet booten. Is er een manier dat ik als nog de nieuwe MD 10 kan installeren. :?

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 22:43
Staat in je BIOS ingesteld dat 'ie van CD boot? Hoe heb je de ISO precies gebrand?

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Willen andere cd's wel booten? Heb je de goede bootvolgorde? Heb je het in een andere pc geprobeerd? Krijg je een foutmelding of iets dergelijks? Hoe heb je de cd's gebrand?
Kortom, we hebben meer informatie nodig, zonder informatie kunnen wij niet zien wat er op jouw pc gebeurt.

Verwijderd

Topicstarter
Bios staat ingesteld dat hij moet booten van cd ik heb zelfs een opstart cd gemaakt hier boot hij wel, maar naar de vraag om de cd er in te doen ziet hij geen cd om te booten.
En ja als ik een andere cd er in doe dan boot hij wel.

thnks

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 22:43
Nu nog het antwoord op de andere vragen?

• reinouts
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 20:45
Je kunt geloof ik ook de iso's op de harddisk zetten en dan van een floppy booten, op de mandrake ftp mirrors moet daarvoor ergens een diskimage staan (hd ofzoiets).

Maar zorg dat je minimaal de nieuwste versie (10.1 official) hebt, anders zit je misschien met problemen die allang zijn opgelost.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

bekend issue met de mdk 10 serie

Ik heb hier een paar merken dvd prut liggen (asus, aopen, philips) en daar weigeren die mdk cd's (ja zelfs die in de fabriek van mdk worden geperst! ) dienst. Op andere merken (LiteOn, Plextor) echter werkt het als een trein. Meer mensen hebben dit ....

Probeer dus eens een andere cd\dvd speler (imo is de kans groter dat het ding het doet, naar mate je een nieuwere speler neemt ) ;)

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

Pagina: 1