[IE] kan hotmail niet inloggen. Help sluit browser af *

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:59
Hallo,

Ik probeer al menig dagen vanaf deze pc (pa's pc) in mijn hotmail account te komen maar het lukt niet. Ik kan wel op www.hotmail,com komen maar het lukt me niet om in te loggen. als ik dit probeer zegt hij "pagina kan niet worden weer gegeven". Als ik op hotmail,com op de help knop druk sluit zelfs mijn hele browser af (ff hotmail help functie proberen dacht ik }) )

Nu heb ik mijn hele virus scanner en firewall na gelopen (symantec) maar kan nergens iets vinden hierover, ook heb ik adawaer/ spyware/ hitmanpro eraf gegooid maar dit hielp ook niet. Een systeem herstelpunt terug zetten had ook geen effect.

heeft iemand enig idee,

Gr Niels

systeem
Medion |:(
P4 3.2
1 gb mem
200 gb HD
Win XP home |:(
Northon antivirus 8.1
Northon firewall 5.1
Alle windows updates behalve journalviewer en dergelijke

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

.Howdy

heb je je firewall al uitgeschakeld?

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 17:35
Heb je de firewall en bijbehorende adblockfuncties al eens uitgeschakeld? :)
(En daarna even de browsercache legen)

Leave only footprints, take only memories

Verwijderd

Of ipv cache legen ctrl-f5? :P

Verwijderd

Kijk even boven aan het scherm bij "help" --> "info" en daarna bij codeer sterkte, als deze op 0 staat kun je ook geen hotmail lezen.

• b..RAM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-04 01:44
Het zal niet de eerste keer zijn dat hotmail plat is hoor...,
je zou je cookies en dergelijke kunnen verwijderen...
offtopic:
Wat is er mis met medion behalve dat ie van de aldi vandaan komt :?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hotmail is niet plat, dus "[hotmail] Plat!" is geen handige titel. Ik pas deze dus wat aan. Heb je de SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger gelezen? (Zie ook de opmerking van picta). Ik neem aan IE omdat je er blijkbaar "van uit gaat dat iedereen die gebruikt". Maar voor de zekerheid: over welke browser heb je het eigenlijk, en wat als je een andere browser gebruikt? Doen andere SSL sites het wel?

(Ik zet de browser in de titel als je aangeeft welke het is).

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 12-02-2005 12:59 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:59
Ik heb browser versie
6.0.2900.2180.xpsp_sp2_rtm.040803-2158

Ik heb alle programma's en proceccen omste beurd afgezet en gekeken of het werkte maar niet hielp ook northon enz het lijkt wel dat hij via iets anders word tegen gehouden maar met adaware en spyware enz kan ik niets vinden.

Ahhh ten einde raad }:O

(miks tegen medion pc's oid maar er zitten wel wat nadeeltjes aan maar das weer iets anders :X )
edit:
wat raar dat dacht ik echt 8)7 nu weer Het is dus IE )

[ Voor 12% gewijzigd door World Citizen op 12-02-2005 17:14 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Mosaic
nketelaar schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 17:11:
Ik heb browser versie
6.0.2900.2180.xpsp_sp2_rtm.040803-2158
offtopic:
Nooit van gehoord.

Chimera 6, Camino 6, Lynx 6, Mosaic 6, Mozilla 6, Netscape Navigator 6, NetCaptor 6, Opera 6, Safari 6, een andere?

(Nee die versie bestaat niet voor de meeste genoemde browsers en ja ik weet dat je Internet Explorer bedoelt maar zeg dat dan gewoon, er bestaan tientallen browsers en oplossingen voor de een zijn totaal irrelevant voor de andere ;) )

Maar geef dus even antwoord op de gestelde vragen zodat we dat uit kunnen sluiten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

.Howdy

probeer eens een andere browser bijv firefox en kijk of het dan nog steeds gebeurt..
en sluit ze niet 1 voor 1 af maar sluit ze allemaal af

en post eens met hijack this je log file
Pagina: 1