Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Problemen met shop/leverancier Memory+. Hier verzamelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er nog meer problemen (gehad) met Memory+?
Ik krijg niet of nauwelijks contact met ze, ze beloven van alles en maken niets waar, ik krijg mijn geld niet terug van ze, dat soort dingen.

Ik zit zelf al sinds 21 januari op mijn geld te wachten, nadat de bestelling die ik 4 januari had geplaatst "niet leverbaar" bleek. Ik ben 78 euro lichter gemaakt.

Nog meer slachtoffers hier?
Ik zou willen weten wat ik kan doen om mijn geld terug te krijgen. Tevens zou ik Tweakers.net erop willen wijzen, dat ik niet de enige ben en dat deze shop daarmee meer malafide dreigt te zijn, dan wij, als tweakers, hopen..

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Helaas is Buyers Zone niet bedoeld voor dit soort topics. Zoals in de Buyers Zone FAQ terug te vinden is, is dit forum uitsluitend bedoeld voor vragen en/of meldingen/opmerkingen over de Pricewatch, ShopSurvey en Vraag & Aanbod zelf, het is dus geen forum waar je terechtkunt met al je vragen en problemen ivm online winkels. Als er overigens nood aan een centraal informatietopic mocht ontstaan, dan zal het initiatief daartoe steeds van de Frontpage Admins moeten komen.

Als je een bestelling geplaatst hebt, dan kun je je bevindingen op onderbouwde wijze kwijt in ShopSurvey van Memory+

[ Voor 14% gewijzigd door Yoeri op 12-02-2005 12:58 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Dit topic is gesloten.