WindowsXP alternatief in Linux distro?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Kingskawn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-02 10:33
Ja de vraag is heel gemakkelijk en stelt zich aan alle linux kenners en pro's. Welke linux distro zou ik VAST op mijn systeem kunnen zetten als alternatief voor mijn Windows XP OS?
Verder moet het een visueel en inhoudelijk goede linux distro zijn met als het kan Wifi ondersteuning zonder 'troubles' >:)

Ik gebruik Phlak en Whoppix maar dan vanaf een livecd })

Nu heb ik al Fedora Core 3 geïnstalleerd en vond het goed maar dacht wel dat er nog beter was. Daarom stel ik de vraag nog is aan jullie. _/-\o_ O-)

Want er zijn er veel; Mandrakelinux, Fedora, Suse, Mepis, Ubuntu, Debian, Knoppix, Gentoo, Slackware, Damn Small, FreeBSD, Xandros, Yoper, PCLinuxOS, Red Hat, Slax, Kanotix, Gnoppix, Vine, Arch, Vector, Vidalinux, Feather, Linspire, Libranet, Turbolinux, Lycoris, CentOS, Devil, Aurox,... 8)7

Verwijderd

http://www.suse.nl/ is heel makkelijk te gebruken en minstens even gebruiksvriendelijk als Windows Xp Pro.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-02 15:23
Ikzelf ben een debiangebruiker, met Gnome... Ik vind het ideaal, maar ik denk dat het een soort van persoonlijke keus is. Ik denk dus dat je het beste zelf wat zou moeten proberen.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het is grotendeels een persoonlijke keus, dus probeer er een paar zou ik zeggen. Voor de rest hebben we voor dit soort vragen Welk OS (bv. Linux distro) moet ik nemen? Part 4 :)

Dit topic is gesloten.