Na het aansluiten van een PC op het netwerk en deze te hebben geconfigureerd, blijkt dat ik wel verbinding heb met de router en het internet. De pagina's worden wel weergegeven in mijn scherm, maar de plaatjes krijgen een rood kruis. Ook het lettertype blijkt anders te zijn. De enige pagina die zonder problemen in scherm verschijnt is Google.
Ik heb bij de internetopties gekeken of de optie "afbeeldingen weergeven" staat aangevinkt. En dat is ook het geval. Verder heb ik ZAP (firewall) uitgezet en het opnieuw geprobeerd. Maar zonder resultaat.
Ook het uizetten van de virusscanner heeft niet geleid tot een oplossing.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? En wil diegene mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen. Ik zal je ontzettend dankbaar zijn!
Ik heb bij de internetopties gekeken of de optie "afbeeldingen weergeven" staat aangevinkt. En dat is ook het geval. Verder heb ik ZAP (firewall) uitgezet en het opnieuw geprobeerd. Maar zonder resultaat.
Ook het uizetten van de virusscanner heeft niet geleid tot een oplossing.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? En wil diegene mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen. Ik zal je ontzettend dankbaar zijn!