Toon posts:

IE geeft geen afbeeldingen weer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het aansluiten van een PC op het netwerk en deze te hebben geconfigureerd, blijkt dat ik wel verbinding heb met de router en het internet. De pagina's worden wel weergegeven in mijn scherm, maar de plaatjes krijgen een rood kruis. Ook het lettertype blijkt anders te zijn. De enige pagina die zonder problemen in scherm verschijnt is Google.

Ik heb bij de internetopties gekeken of de optie "afbeeldingen weergeven" staat aangevinkt. En dat is ook het geval. Verder heb ik ZAP (firewall) uitgezet en het opnieuw geprobeerd. Maar zonder resultaat.

Ook het uizetten van de virusscanner heeft niet geleid tot een oplossing.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? En wil diegene mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen. Ik zal je ontzettend dankbaar zijn!

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-07 11:55

marrik

Live long and prosper

Marrik

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welk OS, welke versie van de browser?

Maar de SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger kan ook erg relevant zijn. Het is niet voor niets een FAQ-item O-)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om Win2000 en IE 6.0

Ik ga er zo direct naar kijken (de plicht om boodschappen te doen roept)...
Tot zover iedereen bedankt. Mochten er meer opties open liggen voor dit probleem hoor ik het graag. Dan kan ik ze allemaal direct nalopen!

Ik laat zsm weten hoe de vorderingen lopen.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn zwager heeft er ook nog naar gekeken. We hebben diverse opties geprobeerd. De SP onieuw installeren, videokaart (diverse instellingen), instellingen in de browser etc.... Maar nog geen resultaat.

Opvallend was wel dat het merendeel van de plaatjes die niet worden weergegeven, dat deze gekoppeld zijn aan een database. Plaatjes direct verbonden aan een URL hadden minder foutmeldingen.

Tenslotte maar gekozen om FireFox te proberen. Deze levert helemaal geen problemen op. Maar vreemd blijft het toch wel!

Ik dank jullie allen voor de reacties. We hebben ze allemaal nagelopen, maar helaas..... Wie weet komt er ooit nog iemand met een gedachte, dat wel het probleem oplost!

_/-\o_