Toon posts:

Waar haal ik zwarte pushpins vandaan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus zo'n leuke Zalman northbridge koelblokje dat je met van die zwarte pushpins (waar zo'n veertje omheen zit) in het moederbord moet bevestigen. Door redenen te stompzinnig om te vermelden heb ik de pushpinnetjes die met het koelblokje geleverd heb, vernaggeld... :X
Leuk, maar waar haal ik nieuwe pushpins vandaan? Ik kan ze dus nergens vinden... Weet iemand een webshop die ze levert?

• MarcoL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-11-2024

MarcoL

Onima@dpc

Heb je al geprobeert om bij de shop te informeren waar je het koelblokje gekocht hebt. Of anders met zalman mailen?

Don't worry people, i`m a professional idiot

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:30
offtopic:
Ik heb er denk ik nog wel 2 liggen bij een kapotte videokaart. Indien je interesse hebt hoor ik het wel. Kan echter vanavond pas kijken...

Verwijderd

Volgens mij is de bedoeling dat je dat blokje schroeft met de bijgeleverde schroefjes en ringetjes!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 14:39

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Zo'n koeler kost nog maar 4 euro, als je er geen kan vinden haal je toch een nieuwe?

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Verwijderd

Topicstarter
Op zich is dat zo, maar dergelijke pinnetjes worden ook gebruikt bij duurdere (videokaart) koelers. Ik kan me toch niet voorstellen dat dergelijke plastic pinnetjes niet ook los verkocht worden - als je je koelblok wilt vervangen, verplaatsen, of er een andere paste op wil smeren, heb je nou eenmaal nieuwe pinnen nodig (de enige manier om gebruikte pinnen te verwijderen is door ze kapot te knippen namelijk), simple as that. Men kan toch niet verwachten dat ik een nieuw koelblok ga kopen omdat ik een paar stomme pinnetjes nodig heb?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:34

breinonline

Are you afraid to be known?

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:17:
Op zich is dat zo, maar dergelijke pinnetjes worden ook gebruikt bij duurdere (videokaart) koelers. Ik kan me toch niet voorstellen dat dergelijke plastic pinnetjes niet ook los verkocht worden - als je je koelblok wilt vervangen, verplaatsen, of er een andere paste op wil smeren, heb je nou eenmaal nieuwe pinnen nodig (de enige manier om gebruikte pinnen te verwijderen is door ze kapot te knippen namelijk), simple as that. Men kan toch niet verwachten dat ik een nieuw koelblok ga kopen omdat ik een paar stomme pinnetjes nodig heb?
Jawel. Fabrikanten houden niet echt rekening met tweakers wat dat betreft. Probeer maar eens in een gewone winkel een nieuwe fannetje te zoeken voor je videokaart, dat is net zo'n onmogelijke zaak. Enkele webshops hebben het, maar dan houdt het ook wel op. Ik kan ook niet snel even wat voor je vinden online, ik zou Ricardo87 maar even mailen ;)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

Gewoon direct bellen met de fabrikant, je gesprek moet als volgt gaan

1. Goedemorgen, ik ben die en die
2. Ik heb dit en dat
3. Ik heb dit en dat nodig, 4 stuks
4. (gelijk achter stap 3 zonder adem te halen) en u kunt het laten bezorgen op [adres] via postdienst [insert moeilijke postdienstnaam] en als dit niet lukt mag tpg ook

Overdonderen met informatie en net doen alsof je al jaren een klant bent die direct spullen aankoopt en nu gewoonweg wat kleine dingetjes nodig heeft.

Werkt bijna altijd dit (spreek uit ervaring :) )

Gregor van Egdom Krekr

• MarcoL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-11-2024

MarcoL

Onima@dpc

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:17:
... (de enige manier om gebruikte pinnen te verwijderen is door ze kapot te knippen namelijk), simple as that. ...
Ik weet niet over welke zwarte pinnetjes het je dan hebt want ik heb ze gewoon met een tangetje kunnen indrukken en er uit gehaald. Niks doorknippen of wat dan ook.
Op moederborden en videokaarten.

edit:
Zo dus (deze is dus al los maar hij komt oorspronkelijk van mijn mobo af)
Afbeeldingslocatie: http://www.marcoloots.nl/pics/2.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.marcoloots.nl/pics/1.JPG

[ Voor 18% gewijzigd door MarcoL op 12-02-2005 21:14 ]

Don't worry people, i`m a professional idiot

Verwijderd

Topicstarter
Degene die ik bedoel lijken idd op die van de foto hierboven, maar hebben dan ook nog een metalen veersysteem om de pin heen. Maar ik heb zo'n voorgevoel dat ik gewoon pech heb, als ik zo de reacties hier zo lees. ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 18:18 ]

Pagina: 1