Best wel gaaf, maar ik kom niet verder. Ik zit in map rubar2d, en ik kan alleen door de gang rondrennen en Engineering in. In de gang zit een gat in het plafond, maar daar kom ik niet bij. Verder wat kleine gaten waar van die paarse xeno tentakels uitkomen. In Engineering staat een vistank met piranha's waarvan ik het glas niet kan breken. Alle xeno's en scientists en guards dood, en daar loop je dan. Geen walkthroughs op het internet, geen hints en tips. Frustrerend!!!
Help!
dat spel is dus wel zo bagger he' !!
maar goed,.....check ff 1 van die vele cheats site voor walkthroughts !!
maar goed,.....check ff 1 van die vele cheats site voor walkthroughts !!
Aw, het is best gaaf. Ik wilde gewoon een vervolg op Half Life single player, en dit is dat precies. Je moet niet denken van "weh, dit is gewoon hetzelfde als half life".
Maar bij welke cheat site zie jij een -walkthrough- voor Gunman dan? Zelfs Google vind niks.
Maar bij welke cheat site zie jij een -walkthrough- voor Gunman dan? Zelfs Google vind niks.
Ben er al achter. Je moet op de deur schieten als er stoom uit het buisje eronder komt...
Duh. Wie verzint zoiets...
Duh. Wie verzint zoiets...
Nou, lijkt me duidelij, niet spelen dus
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
ik vindt het spel echt magertjes !! enorme half-life fan geweest (en nog steeds
) en dan zeggen ze dat als je een enorme fan van (hihi, fan-van
) half-life bent dan MOET je gunman echt spelen !! nah,....niet dus !! het enige is dat het de half-life engine heeft !!! en dan gaan ze er zown rare dino-wereld omheen bouwen !!
Ik heb hem ook al uitgespeeld 
Vond de eindbaas maar een mietje...
Vond de eindbaas maar een mietje...
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
ehm, die hoefde jij niet aftemaken, dat deed die lekker cyber chick in die robot voor je :):):9~
einde suckte eigenlijk
einde suckte eigenlijk
Pagina: 1