Toon posts:

Portforwarding probleem Belkin F5D5230-4

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een Belkin router(F5D5230-4). Nou wil ik een bepaalde portrange openzetten. Dit krijg ik niet voor elkaar. Het lukt mij alleen om 1 poort te gelijk open te zetten. En om nou iedere poort apart open te zetten is mij wat te veel werk. Er zou toch een manier moeten zijn om dit te doen.

Ik heb het grote poortmappingsverhaal helemaal doorgelezen en gekeken op www.portforward.com. Op www.portforward.nl staat alleen een uitleg over het openzetten van 1 poort.
Verder heb ik GoT doorgespit, maar ben nog niet iemand tegengekomen met het zelfde probleem. Dit geldt ook voor Google.

Is er iemand die mij kan helpen om een poortrange open te zetten? Of mij misschien een tip kan geven waar ik een oplossing zou kunnen vinden?

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Dat ligt er dus maar net aan of je router dat kan... Dat heeft niks met faq's te maken, dat is om je te laten begrijpen wat het doet. En dat snap je wel :)

Probeer eens de firmware te upgraden, en anders heb je helaas denk ik toch een hoop werk te doen :)

Verwijderd

Bij mijn router van Sitecom kon ik ook maar 1 poort per keer openzetten. Bij mijn e-tech router kan ik een heel straatje in 1 keer openzetten. Het ligt maar net aan de software van je router of je in 1 keer een portrange open kunt zetten, of dat je het poort voor poort moet doen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 19:18:
Bij mijn router van Sitecom kon ik ook maar 1 poort per keer openzetten. Bij mijn e-tech router kan ik een heel straatje in 1 keer openzetten. Het ligt maar net aan de software van je router of je in 1 keer een portrange open kunt zetten, of dat je het poort voor poort moet doen.
Dat zeg ik :Y) ;)

Firmware updaten kan misschien soelaas bieden :)