[Maya 6] Maya start niet op

Pagina: 1
Acties:

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb de Learning Edition 6.0 van Maya vanaf de site van Alias gedownload. Deze heb ik geinstalleerd, Quick time erachter aan. Tot zo ver ging alles goed. Maar als ik Maya opstart krijg je dat splash-screen en even later een foutmelding van Windows. Hier een plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.jonasfikke.com/felix/maya.JPG

Met google ben ik niet veel wijzer geworden. Ik heb ook Maya 6.0 Unlimited geprobeerd maar die geeft een fatal error: "Attempting to save in c:/docume~1/admini~1.fel/locals~1/Temp/Administrator.20050212.1100.ma" (slash ipv backslash :? )

Ik heb geprobeerd de Personal Learning Edition op een andere computer te installen en daar werkt ie wel gewoon zoals het hoort.

Specs:
Asus P5AD2-E
Intel 540J (3.2 @ 4GHz)
OCZ 2*256 DDR667 (Binnekort nog een paar van 2*256 erbij)
Asus X700Pro (Omega drivers van de 5.1)
OCZ Powerstream 520W
WD360GD
Maxtor DiamondMax 10 250GB NCQ 16MB

Ik heb al geprobeerd of ie het doet als ik m'n pc wat minder overclock maar dat hiel niet.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-08 13:41
Heb je de lui van maya al gemaild of zij hier meer van weten?

|>

• fsfikke
  • Niet online
Simon schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 11:10:
Heb je de lui van maya al gemaild of zij hier meer van weten?
Nee dat niet maar ik heb op het forum van de Maya site meerdere mensen gezien met dat probleem van Maya Unlimited maar daar kwam ook geen antwoord op.

edit:
Een paar mensen denken dat het misschien aan de videokaart ligt maar Maya werkte op mijn R9700 wel goed en in de computer waar die wel werkt zit echt een lul kaartje.

[ Voor 24% gewijzigd door fsfikke op 12-02-2005 11:45 ]

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:05
Dit probleem is -ondanks dat het programma affiniteit met W&G heeft- meer wat voor Software Algemeen :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• fsfikke
  • Niet online
Ok ik weet al waaraan het lag, de Omega drivers, na het installeren van de Catalyst 5.2 drivers doen bijde programma's het weer :o