[XP] Continu in beeld verschijnen van Windows Media Player*

Pagina: 1
Acties:

• Sick_PunkLover
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-01 12:29
hallo!
Ik heb een probleem...
Continu verschijnt Windows Media Player in beeld. Als je dan bijvoorbeeld aan het typen bent, moet je eerst weer op het venster klikken waar je bezig was. Maar, dan komt ie weer terug op de voorgrond.
Verwijderen lukt niet;
-heb het geprobeerd via config. -> software -> windows onderdelen verwijderen
-map weggooien is ook geen oplossing -> plaatst de map autom. terug.

We hebben de pc naar de winkel gebracht.
Daar hebben ze toen uiteindelijk de c-schijf geformateerd en windows xp (home) geinstalleerd.
Maar wat is nu het leuke.... Ben bezig met outlook en ja hoor, weer het zelfde probleem... :( :( :(

Er zitten 2 harde schijven in. De raid-controller staat op mirror. Dat hebben ze in de winkel gedaan. Daarvoor stond ie op striping, maar toen hadden we het probleem dus ook al. Toen we de pc hadden gekocht (+-/- jaar geleden), heeft ie het perfect gedaan. Iets van twee maanden geleden was een van de schijven kapot. Die is toen vervangen. Eigenlijk is het probleem toen begonnen.

Deze username zou ik nu niet meer kiezen, maar wegdoen is zonde.

Verwijderd

check je pc eens gronig op spy ware
en post eens een hijackthis log
mischien kunnen we er dan wat mee

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:40

Korakal

Up up up!

Heb je sneltoetsen voor multimediafuncties op je keyboard? Probeer eens een ander keyboard, wellicht geeft je huidige kb foutief signalen door.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier ook zelf op te letten aub :)

Verder - kijk ook nog eens ofdat je het met een andere user die je aanmaakt ook hebt, en ofdat je het in safe modus ook hebt :)

• Sick_PunkLover
Het maakt niet uit welke user is ingelogd. In de veilige modus blijft het probleem bestaan.
Ik heb hem gescand op spyware, maar er is niks gevonden.
Met een ander toetsenbord lijkt het probleem inderdaad verdwenen. Het vreemde is echter, wanneer ik met zeg maar het "slechte" toetsenboard typ op mijn laptop, er geen probleem is.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kan de zogenaamde multimedia toets op je toetsenbord zijn blijven hangen? Als je laptop niet op die toets reageert is dat een mogelijke verklaring :)

Mogelijk snelle testmogelijkheid: start `xev` onder een Linux-LiveCD op; en bekijk welke keycodes er langskomen als je je tobo niet aanraakt :) Wellicht heeft Windows een zelfde utility?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Sick_PunkLover
Ik kan de multimediatoetsen wel gebruiken op mijn laptop. Het keyboard functioneert precies zoals hij zou moeten, maar ik heb nu niet het probleem zoals ik dat had op mijn pc.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:40

Korakal

Up up up!

Heb je software op je pc om de multimediatoetsen aan te sturen? Uninstalleer die eens en kijk of het probleem er nog is. Daarna nog een reinstall van die software, en zie of het dan weer terug is.
Pagina: 1