RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
ik zou het niet doen voor het geld!
http://www.sweex.nl/product.asp?pid=460
USB 2.0 SVGA Adapter
ARTIKELNUMMER: KB100050
Sluit snel en eenvoudig een tweede beeldscherm aan op je computer met de Sweex USB 2.0 SVGA Adapter. Op deze wijze verdubbel je de desktop en zo ontstaat er aanzienlijk meer werkruimte. Handig voor als je veel documenten tegelijkertijd in beeld wilt hebben.
De adapter heeft een USB 2.0 interface en 8 MB SDRAM geheugen. Door de Plug and Play functionaliteit kan op elk gewenst moment de extra monitor worden aan- of afgesloten.
Adviesverkoopprijs inclusief BTW:
€ 79,95
Voor dat geld kun je idd beter een volwaardige videokaart kopen.
[ Voor 23% gewijzigd door Palomar op 12-02-2005 10:28 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
dan wist men er wel wat vanaf denk ik
een soort van remote desktop via usb ?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 10:44 ]
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Uuh, als je dit gebruikt moet je toch nog steeds een kabel trekken, maar dan USBflopdoc schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 11:06:
Dank voor de reacties, ik dacht al niet dat het erg snel zou zijn. Het probleem is bij mij die muren en kasten waarheen een extra kabel moet: ik heb de computerkast destijds om de kabels heen moeten bouwen, en het is erg lastig om er een nieuwe doorheen te trekken. Videokaarten heb ik zelfs nog wel in reserver liggen, dat is het punt niet. Maar mijn vrouw wil geen extra gaten in kast en muren.
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd