sweex usb svga adapter

Pagina: 1
Acties:

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 17:17
Heeft iemand ervaring met de sweex usb svga adapter? Ik zou hem voor Flightsimulator willen gebruiken, vliegen op de ene monitor en fsnavigator op de andere bv. Wordt het aantal fps veel lager? Wie heeft er ervaring mee?

Groeten

DOK

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik denk zelf dat je beter af bent met een goedkoop PCI of AGP kaartje :)
ik zou het niet doen voor het geld!

http://www.sweex.nl/product.asp?pid=460
USB 2.0 SVGA Adapter

ARTIKELNUMMER: KB100050

Sluit snel en eenvoudig een tweede beeldscherm aan op je computer met de Sweex USB 2.0 SVGA Adapter. Op deze wijze verdubbel je de desktop en zo ontstaat er aanzienlijk meer werkruimte. Handig voor als je veel documenten tegelijkertijd in beeld wilt hebben.

De adapter heeft een USB 2.0 interface en 8 MB SDRAM geheugen. Door de Plug and Play functionaliteit kan op elk gewenst moment de extra monitor worden aan- of afgesloten.

Adviesverkoopprijs inclusief BTW:
€ 79,95

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Lijkt me dat zo'n kaartje qua datatoevoer onmogelijk iets van 3d acceleratie aankan. En dat ben je voor FS toch echt wel nodig.

Voor dat geld kun je idd beter een volwaardige videokaart kopen.

[ Voor 23% gewijzigd door Palomar op 12-02-2005 10:28 ]

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:23
Die videokaart zit bij die Sweex in het adaptertje. Het type wat daarin zit kan never nooit Flightsimulator gaan draaien, dus je moet een videokaart met 2 (of meer) schermaansluitingen nemen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 04:33
je kunt beter voor 50 euries een pci fx 5200 kopen daar heb je veel meer aan ;)

Verwijderd

volgensmij werkt dit voor geen meter, iniedergeval twijfel ik erg over refreshrate's van spelletjes en films enzo, als dit zo'n revolutie was,
dan wist men er wel wat vanaf denk ik

een soort van remote desktop via usb ? :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 10:44 ]

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 17:17
Dank voor de reacties, ik dacht al niet dat het erg snel zou zijn. Het probleem is bij mij die muren en kasten waarheen een extra kabel moet: ik heb de computerkast destijds om de kabels heen moeten bouwen, en het is erg lastig om er een nieuwe doorheen te trekken. Videokaarten heb ik zelfs nog wel in reserver liggen, dat is het punt niet. Maar mijn vrouw wil geen extra gaten in kast en muren.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

flopdoc schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 11:06:
Dank voor de reacties, ik dacht al niet dat het erg snel zou zijn. Het probleem is bij mij die muren en kasten waarheen een extra kabel moet: ik heb de computerkast destijds om de kabels heen moeten bouwen, en het is erg lastig om er een nieuwe doorheen te trekken. Videokaarten heb ik zelfs nog wel in reserver liggen, dat is het punt niet. Maar mijn vrouw wil geen extra gaten in kast en muren.
Uuh, als je dit gebruikt moet je toch nog steeds een kabel trekken, maar dan USB :?

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Dion, front aansluiting? En je extra TFTje dan snel verbergen als moeder de vrouw er aan komt? ;)
Pagina: 1