Toon posts:

[iPod] Hoe kan mijn iPod zijn data weer laten zien en afspel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat er iemand is die weet hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn iPod diens data weer kan weergeven en afspelen! Help me alsjeblieft, want ik ga vijf maanden weg vanaf dinsdag, en dat is ook de reden van aanschaf geweest (40gb, 4G)

Ik heb mijn 4de generatie 40gb iPod volgestopt met muziek en audiobooks, omdat dus voor lange tijd wegga. Maar nu lijkt het erop dat ik met die muziek niets meer kan. Het probleem:

Als ik op mijn iPod naar "Settings > About >" ga, dan staat daar:

Songs: 0
Capacity: 37.1 gb
Available: 3.4 gb

Terwijl er tot een dag terug toch echt zo'n 6000 (goed werkende) bestanden opstonden. Het lijkt erop dat de iPod de data nog wel op zijn HD heeft staan, maar dat deze niet meer weergegeven word, en dus kan ik de muziek ook niet selecteren om af te spelen. Ik heb enorm veel fora en helpsites afgespeurd maar ik kan niemand vinden met hetzelfde probleem.

Omdat ik alleen een backup heb van de helft van alle bestanden, is formatteren voorlopig nog geen optie. Ik hoop zo graag dat ik de data (die er nog wel op lijkt te staan) alsnog kan gebruiken. Ik heb YamiPod en Recover4all al geprobeerd, maar die vinden slechts 1% van alle bestanden.

Help me alsjeblieft, als je tips of oplossingen hebt! (rijgersberg@gmail.com)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2005 04:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Je hebt alles toch niet op de externe schijf functie gekieperd?
Dat is het eerste waar ik aan denk als de mp3's niet in je menu staan.

In itunes zie je de bestanden wel staan?

[ Voor 3% gewijzigd door BARACUS op 12-02-2005 06:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Volgens mij heb je (net als hiervoor al genoemd) gewoon de nummers gekopieerd via drag en drop, dat zou je probleem verklaren.

Het volgende moet je doen:
1. iPod koppelen aan je computer (met meegeleverde Firewire kabel)
2. iPod helemaal leeg maken in schijf modus (schijf modus kan je activeren vanuit iTunes) - je kan alle bestanden terugkopieren naar je schijf, mocht dat nodig zijn
3. iTunes opstarten en nummers via iTunes naar je iPod kopieren

Als je nog niet al je muziek in de iTunes bibliotheek hebt, moet je eerst je muziek in iTunes zetten, dit kan ook d.m.v. drag en drop van mapjes.

Je probleem moet dan verholpen zijn.

[ Voor 55% gewijzigd door MacWolf op 12-02-2005 06:30 ]

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:11
MacWolf schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 06:26:
Volgens mij heb je (net als hiervoor al genoemd) gewoon de nummers gekopieerd via drag en drop, dat zou je probleem verklaren.

Het volgende moet je doen:
1. iPod koppelen aan je computer (met meegeleverde Firewire kabel)
2. iPod helemaal leeg maken in schijf modus (schijf modus kan je activeren vanuit iTunes) - je kan alle bestanden terugkopieren naar je schijf, mocht dat nodig zijn
3. iTunes opstarten en nummers via iTunes naar je iPod kopieren

Als je nog niet al je muziek in de iTunes bibliotheek hebt, moet je eerst je muziek in iTunes zetten, dit kan ook d.m.v. drag en drop van mapjes.

Je probleem moet dan verholpen zijn.