Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samsung SGH-D500 icm. Logitech Dinovo ( Widcomm)

Pagina: 1
Acties:

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik heb sinds vandaag een Samsung D500 gekocht. Ik ben er super blij mee want hij is echt fancy. Toch altijd als men iets fancy's koopt dan horen daar ook vaak wat nieuwe "fancy problemen " bij.

Dat luidt als volgt :

Ik heb een Logitech Dinovo set en ik draai op WINDOWS XP PRO SP2. Alles geupdate en driver van de BT Wireless ontvanger van me keyboard is : "Widcomm is 1.4.3 Build 4 "
ALLES werkt(te) . Krijg vanaf heden nu geen verbinding meer met PIM & filemanager van Easyconnect 2.0 .

De bluetooth verbinding draait op COM 4. En uitwisselen via PC en telefoon gaat dan ook geweldig. MAAR! 8)7 Als ik van mijn telefoon een FILE naar me PC wil sturen dan kan ik volgens mijn telefoon GEEN verbinding krijgen met me PC. En krijgt de PC geen file door, en uberhaupt als die verbonden is, vraagt ie nooit of hij autorisatie heeft. Ik vind dit BAR vreemd en heb gehoord dat ik niet de enigste was.

Wat heb ik allemaal geprobeerd : - SP2 Verwijderd en met SP1 geprobeerd de boel te fixen.
- De COM poorten 3 t/m 5 geprobeerd.
- Geprobeerd steeds opnieuw te koppelen.

Wat werkt wel : - De Synchronisatie tussen mijn agenda's van outlook en de
telefoon.
- Files van me telefoon naar de PC sturen ( Mits je
die vanaf de PC benadert. Dus de telefoon ZELF kan niets
versturen.

Wat zijn hier de oplossingen voor??????

offtopic:
Agendavraag : Waarom staat er in de agenda soms een afspraak dubbel in terwijl ik die maar 1 x heb toegevoegd ?

[ Voor 4% gewijzigd door hives op 12-02-2005 02:45 ]

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch