Toon posts:

[XP] Bij openen videobestanden telkens 'openen met' dialoog*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik al een jaartje JetAudio. Al mijn video en muziek bestanden speel ik dus daarmee af maar sinds kort heb ik een probleempje met windows. Elke keer moet ik aangeven met welke player ik een bepaalde bestand wil afspelen terwijl ik al meerdere keer aangevinkt hebt dat dit met jetaudio moet gebeuren. Deze vestertje dus:

Afbeeldingslocatie: http://img237.exs.cx/img237/5466/prob3gb.jpg

En toch vraagt ie dit elke keer als ik een videobestand wil afspelen.Met audiobestanden vraagt ie dit niet. Iemand een idee hoe ik toch ervoor kan zorgen dat ik niet elke keer aan moet geven met welek player ik iets af wil spelen ? :?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ben je user of admin? Onder meerdere users zo? Heb je misschien in het register gerommeld? Misschien diverse extenties? Wellicht een programma dat de keys verwijdert? PC up to date?

Ik heb de titel een klein beetje uitgebreid:
[XP] Openen met.... > [XP] Bij openen videobestanden telkens 'openen met' dialoog*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben Admin, PC is spyware vrij, XP SP2 met alle updates en nee ook geen diverse extenties :/

PS: Bedankt voor het aanpassen van topictitel

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Hm heb dat ook met de mp3 bestanden erg irritant, dus het is of ik moet eerst op een file gaan staan, rechtklikken en dan afspelen. :/

Of door dat scherm heen en weer aangeven waar ie hem mee moet afspelen! Ook al vink ik 'altijd met dit programma afspelen' aan. :|