Toon posts:

Mobile Processor Pentium 4 loop niet op volle snelheid

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb meerde topics gelezen, google gezocht, meerdere dingen geprobeerd, het lukt me niet dus daarom vraag ik het aan jullie!

Ik heb een Fujitsu Siemens Amilo D1845
hierin zit een Mobile P4 proc 3,06 Ghz.

mijn probleem is dus dat na ik geformateerd heb mijn proc niet meer naar 3,06 wil..

ik heb drivers van siemens geprobeerd, drivers van intel..
Siemens: AUTOEXEC.NT Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten.
Intel: Incompatible hardware. This install package is only compatible with intel 800-series or compatible chipset. installer will now exit.

ik heb ook in de bios gekeken maar daar valt haast niets aan te passen.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:26
Uhm, je weet wat speedstep is?

(Leek me een logische vraag aangezien je er zelf niets over zegt)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Ik niet iig, dus als je even tijd hebt, leg het uit :)

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar dat werkt dus niet meer, hij gaat niet verder dan 1,84 Ghz terwijl ik hem eerst ook altijd daar op had lopen en als ik ging gamen of zwaare dingen van de computer vroeg, sprong hij over naar 3,06 Ghz.. dat doet ie dus nu niet meer

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
speedswitchXP ;)

A wise man's life is based around fuck you

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 22:02:
ja, maar dat werkt dus niet meer, hij gaat niet verder dan 1,84 Ghz terwijl ik hem eerst ook altijd daar op had lopen en als ik ging gamen of zwaare dingen van de computer vroeg, sprong hij over naar 3,06 Ghz.. dat doet ie dus nu niet meer
Download de laatste Intel drivers van de website van Intel en het is 'normaal' dat de snelheid in Windows afwijkt bij speedstep modellen, zolang je pc niet ineens 2 keer zolang over een film encoderen of andere cpu intensieve taken doet is er niets aan de hand.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-08 18:33

Nik

Speedstep: verlaging van de processorsnelheid om lvensduur van de accu te vergroten.

Wil je meer weten? Google is je vriend!

Verwijderd

Topicstarter
opgelost, bedankt voor de hulp!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

1) dit hoort in Complete Systemen & Laptops :)
2) het antwoord staat in de FAQ aldaar B)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.