Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Er blijkt slecht een klein maar belangrijk verschil te zijn, vooral voor jongeren:
Bij KPN kost één SMSje € 0,23
bij Hi € 0,09!!
Opwaardeerkaarten zijn echter wel uit te wisselen..
[ Voor 93% gewijzigd door HyperioN op 11-02-2005 21:51 ]
Ja klopt, dat zie je ook op www.hi.nl. Maar het gaat me erom of je een kpn opwaardeerkaart ook op je hi sim kunt gebruikeHyperioN. schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 21:47:
Jawel, er is een verschil in tarieven:
[...]
edit: oeps post ipv bekijken, ben al aant editten
Thanx
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Zolang je bij KPN 1 keer per jaar gebruikt maakt van je verbinding is hij gewoon onbeperkt geldigRSD1982 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:34:
er zijn meer verschillen: KPN prepaid is een jaar gedig en Hi prepaid een half jaar
Hi = low priority
kpn = middle priority
kpn buisness = high priority
en dan bedoel ik dus op het netwerk, een buisness kaart gaat voor een hi kaart etc..
[ Voor 33% gewijzigd door consolefreak op 11-02-2005 23:40 ]
Dat moet of een grap zijn of het werkt gewoon niet. Met mijn Hi abbo kon ik perfect bellen tijdens oudejaarsavond, terwijl vrienden van me met andere KPN abbo's er slecht doorheen kwamen. Daarnaast is het een beetje flauwkul. Stel dat er 50 kanalen beschikbaar zijn, allemaal bezet. Asl er dan een zakelijk abbo wil bellen wordt er een Hi klant uitgegooid?
Ik heb een Hi abbo op een KPN prepay kaart, heb ik nu een hogere prioriteit dan op het netwerk?
[ Voor 103% gewijzigd door Glashelder op 11-02-2005 23:43 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
het is geen onzin, een kennis van mij werkt bij kpn.. en met oudejaarsavond heb je gewoon geluk. Ik kwam er niet door vanaf amsterdam -> zwolleGlashelder schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:40:
Ja en wat mag dat betekenen?
Dat moet of een grap zijn of het werkt gewoon niet. Met mijn Hi abbo kon ik perfect bellen tijdens oudejaarsavond, terwijl vrienden van me met andere KPN abbo's er slecht doorheen kwamen. Daarnaast is het een beetje flauwkul. Stel dat er 50 kanalen beschikbaar zijn, allemaal bezet. Asl er dan een zakelijk abbo wil bellen wordt er een Hi klant uitgegooid?
Ik heb een Hi abbo op een KPN prepay kaart, heb ik nu een hogere prioriteit dan op het netwerk?![]()
[ Voor 8% gewijzigd door consolefreak op 11-02-2005 23:44 ]
Maar nog antwoord op m'n andere vragen?
Weet je dan toevallig ook of een Hi abbo wel een hogere prioriteit heeft dan een KPN Prepay klant?
[ Voor 16% gewijzigd door Glashelder op 11-02-2005 23:47 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Dat heeft alleen betrekking op je SIM-kaart. Dat heeft verder niets met de verschillende opwaardeerkaarten te makenconsolefreak schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:39:
groot verschil:
Hi = low priority
kpn = middle priority
kpn buisness = high priority
en dan bedoel ik dus op het netwerk, een buisness kaart gaat voor een hi kaart etc..