Hi, ik krijg regelmatig bij het opstarten van mijn computer de melding "CPU failed due to system overclocking". De grap is dat ik mijn CPU helemaal niet overgeclocked heb. Ik heb helemaal niks overclocked in mijn systeem.
Nou lijkt het helemaal niks uit te maken, mijn systeem doet het prima en boot ook gewoon. Maar ik vraag me toch af of mijn moederbord niet halfgaar is en ik dat in de nabije toekomst een keer ga merken.
Ik heb ook soms dat mijn DVD speler (LG 16x) soms totaal verkeerd gedetecteerd wordt. Soms als CD, soms als CD-RW. Na een paar keer opnieuw opstarten is het dan weer goed.
Ik dacht eerst aan mijn voeding, maar ik heb twee verschillende voedingen geprobeerd en het probleem blijft.
Vragen:
1. Is het een bekende bug van de Asus A7N8X-E Deluxe?
2. Zou het DVD-speler probleem gerelateerd zijn?
Specs:
Asus A7N8X-E Deluxe
AMD Athlon XP 2600+ (Barton core 333MHz)
512Mb DDR-400 (2x256Mb)
Gebruikte voedingen:
Voorheen: A-Open 350W Silent (met de 12cm fan)
Nu: PowerMan 350W (met straaljager fan)
Nou lijkt het helemaal niks uit te maken, mijn systeem doet het prima en boot ook gewoon. Maar ik vraag me toch af of mijn moederbord niet halfgaar is en ik dat in de nabije toekomst een keer ga merken.
Ik heb ook soms dat mijn DVD speler (LG 16x) soms totaal verkeerd gedetecteerd wordt. Soms als CD, soms als CD-RW. Na een paar keer opnieuw opstarten is het dan weer goed.
Ik dacht eerst aan mijn voeding, maar ik heb twee verschillende voedingen geprobeerd en het probleem blijft.
Vragen:
1. Is het een bekende bug van de Asus A7N8X-E Deluxe?
2. Zou het DVD-speler probleem gerelateerd zijn?
Specs:
Asus A7N8X-E Deluxe
AMD Athlon XP 2600+ (Barton core 333MHz)
512Mb DDR-400 (2x256Mb)
Gebruikte voedingen:
Voorheen: A-Open 350W Silent (met de 12cm fan)
Nu: PowerMan 350W (met straaljager fan)
Macbook Pro