p4p800-e deluxe overclocking over 3.6Ghz

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hey,

Ik ben de laatste tijd erg actief met overclocken, ik ben van 3.0Ghz naar 3.6Ghz _/-\o_ gegaan, met nu een stressed temp van max 49 en hij loopt heel erg stabiel! :9 Is het verstandig om verder te clocken, of hier het bij te laten, even een paar spex op een rijtje >:)

Mobo: p4p800-e deluxe
Proc: P4 HT 3.0 @ 3.6Ghz Prescott
Ram: 1024Mb 3200
Graka: Sapphire 9800Pro
Ik heb een hele dikke voeding, dus dat zit wel goed ;)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, Grtz FiXeR B) :?

[ Voor 2% gewijzigd door Apen-nootjes op 11-02-2005 20:29 . Reden: Lijkt me niet dat alles bold moet... ]

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
zow das aardig ver. is dat op luchtkoeling? of het verstandig is? tja zo lang je het koel en stabiel kan houden, vooral doorgaan!

Verwijderd

Het valt nooit op voorhand te zeggen of het de moeite waard of verstandig is om verder te klokken. Je kan het altijd proberen. Als je de DOC-FAQ gelezen hebt, dan ben je vast wel op de hoogte van de verschillende zaken waar je op moet letten.

Zolang de temperaturen op een aanvaardbaar niveau zitten en het systeem stabiel is, is overklokken altijd een optie.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik zou je idd willen aanraden om de FAQ van dit forum eens goed door te lezen. Dan snap je meteen waarom dit op slot gaat :)

Verder zou ik je willen aanraden om voortaan niet meer heel je tekst bold te maken. Dit wekt erg veel irritatie op bij je mede forum genoten.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.