mede gotters,
Toen ik net msn opstartte kwam msn met de melding dat er een update beschikbaar was.
Niets aan de hand, want ik had er eerder deze week hier op Got al over gelezen, aangezien er een lek in zat die nu in deze nieuwe versie zou zijn gedicht.
Ik installeer de update en start msn weer.
-nu staat die reclame banner er weer die ik al had verwijdert mbv een msn adremoval tooltje, eerder een keer in een msn topic gepost.
Maar nu doet dat tooltje het niet meer, en ik hoef die reclamebanner eigenlijk niet.
heeft iemand hier een oplossing voor?
ik gebruik geen msnplus en heb ook niet de behoefte om t alleen daarvoor te gebruiken
En nog een vaag probleem;
Ik kan mn 'centrale' msn venster (met mn lijst) niet via t kruisje sluiten
, ik kan klikken wat ik wil maar hij blijft open staan.
Herkent iemand dit probleem > en heeft diegene ook een oplossing
Toen ik net msn opstartte kwam msn met de melding dat er een update beschikbaar was.
Niets aan de hand, want ik had er eerder deze week hier op Got al over gelezen, aangezien er een lek in zat die nu in deze nieuwe versie zou zijn gedicht.
Ik installeer de update en start msn weer.
-nu staat die reclame banner er weer die ik al had verwijdert mbv een msn adremoval tooltje, eerder een keer in een msn topic gepost.
Maar nu doet dat tooltje het niet meer, en ik hoef die reclamebanner eigenlijk niet.
heeft iemand hier een oplossing voor?
ik gebruik geen msnplus en heb ook niet de behoefte om t alleen daarvoor te gebruiken
En nog een vaag probleem;
Ik kan mn 'centrale' msn venster (met mn lijst) niet via t kruisje sluiten
edit:
opnieuw pc opgestart heeft niet geholpen
, ik moet nu msn compleet afsluiten via t icoontje
opnieuw pc opgestart heeft niet geholpen
Herkent iemand dit probleem > en heeft diegene ook een oplossing
edit:
kon zou gauw geen centraal msn topic vinden, en 'het grote msn topic deel2' was gesloten
kon zou gauw geen centraal msn topic vinden, en 'het grote msn topic deel2' was gesloten
[ Voor 9% gewijzigd door Pendaco op 11-02-2005 20:01 ]