Toon posts:

NFS Underground looks shitty

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er nou echt niemand die me kan helpen?
Hier nog een keer:

Sinds vervanging van harddisk en dus herinstallatie van XP (PRO/SP2) en zo heb ik problems met bepaalde games, bijv. Need for Speed Underground (1) en ook "gouwe ouwe" Driver.
De auto's zijn witte omtrekken, de textures worden niet weergegeven, wel zie ik vaag neon en remlichten. Voor de rest alles ok.
MOBO = Asus A7v133
CPU = AMD Athlon 900mhz
RAM = 512mb
VGA = Leadtek Winfast A180b / 128mb

Alle drivers zowel van leadtek als van Nvidia geprobeerd, laatste DirectX (9.0c)

Hoewel ik het vermoeden heb dat DirectX er iets mee te maken heeft, lijkt daarmee niets mis te zijn.
|:(

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Mja, erg simpel systeem, erg simpele videokaart (GF4MX4000?), niet echt geschikt voor nieuwe games.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

edit:
Verkeerde knop :X

[ Voor 89% gewijzigd door AtleX op 11-02-2005 20:12 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Tinus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

had je deze problemen ook voor het vervangen van de HDD ? zo nee, dan ligt het niet aan de huidige hardware (ex hdd)

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

Verwijderd

Topicstarter
unfor schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:10:
Mja, erg simpel systeem, erg simpele videokaart (GF4MX4000?), niet echt geschikt voor nieuwe games.
Alles wel, maar het heeft op een 20 Giegelbyte, gewoon gewerkt, OK, niet 1280 reso. maar ja...
Mij hoor je niet klagen, nu pleurt ik er een 160 giegel in en noppes...
:(

Verwijderd

Topicstarter
Tinus schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:13:
had je deze problemen ook voor het vervangen van de HDD ? zo nee, dan ligt het niet aan de huidige hardware (ex hdd)
Ik heb hem nog liggen, probeer het effe... :Z

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
car texture in NFS undergound onzichtbaar voldoet nog prima hoor en het is hier _geen_ helpdesk ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.