Toon posts:

Abit GeForce FX5200 128MB ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Aangezien ik nu een pruts videokaart heb (geintegreerde)
Ben ik opzoek naar een videokaart waarmee ik wel fatsoenlijk games kan spelen die Direct 9 ondersteunen die niet al te duur is.
Is Abit GeForce FX5200 128MB een redelijke videokaart die Direct 9 ondersteund ?
Of welke andere raden jullie mij aan?

Mijn computer is een Compaq Presario AMD Sempron 3000+ (512DDR)

Ik heb zelf al beetje rond geneuzeld maar ik word er niet veel wijzer van
Hoe kan ik dan het beste die videokaart aansluiten en dus de andere (de geintegreerde) uitschakelen.

Hopelijk kunnen jullie mij hier snel mee helpen
Zodat ik eindelijk weer kan gamen

Alvast bedankt

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Die kaart ondersteunt DX9, maar is te traag om de effecten te kunnen berekenen, dus hedendaagse spellen gaan er niet op draaien. Je kan beter kijken naar bijvoorbeeld een 6600 oid, die is het stuk nieuwer en vooral ook sneller.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Nee, koop geen geforce fx5200 das echt een pruts kaart. Je kan beter kijken naar bijv. een geforce 6600gt die is ongeveer 200 euro

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Umm.... heb je al benchmarks bekeken... uhm..dan zou je weten dat de FX5200 kwa gamen.. prut is!

DX 9 kaarten die redelijk gamen...beginnen bij de 5900XT ( nvidia ) of de 9600XT ( ati ) minder is mogelijk... maar niet aan te raden!

maar vertel eens..wat je je budget?

Zoals gezegt de nieuwe generatie kaarten ( 6600 ( nvidia ) of de ati x600 ( ati ) ) zijn aan te raden.. de 6600GT is sneller als de X600 dertegen

Dus

1. Wat wil ik
2. Wat is mijn budget
3. Benchmarks lezen
4. Kaart kiezen
5. Kaart Kopen / bestellen

[ Voor 33% gewijzigd door swampy op 11-02-2005 20:49 ]

There is no place like ::1