Toon posts:

miro dc10 plus in de prullenbak!!!!!!!klaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ikben nu 2 dagen aan het kloten met een nieuwe mirodc prut ik kryg geen fatsoenlyk beeld naar myn eisen en alles zwart wit dus dat teringding vliegt maandag terug naar de winkel en geld terug anders zie je nog wat daar.
ik vindhet niet normaal dat zoiets kan ik vind dat als je zoiets koopt dat het na 1 dag toch wel moet lopen maar ik ben van mening dat je met die kaart geen goed beeld krygt.

maar eens afwachten op de marvell g450 editingkaart want die is moeilyk te krygen!!!!!!!!!!!!!!!!

he he op gelucht zucht zenuwtrek

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

hum, die van mij doet het prima hoor.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

Die van mij doet het ook perfect! *D

ik zie beina geen verschil tussen het orgineel en wat uit die kaart komt :)

Verwijderd

Probeer eens de Hercules DV Action !

Verwijderd

K heb 1 keer zo'n kaartje in een systeem gebouwd en ik heb ze ook vaak zat verkocht. t zijn prima kaarten. Miro producten komen echt heel weinig terug.

Dat je er niet mee om kan gaan is wat anders.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:15

tweakerbee

dus..?

PAL / NTSC foutje?

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Ik heb ook zo'n DC10 gehad. Heb hem nog wel liggen maar niet meer in gebruik.
Mijn huidige Matrox Marvel G400 is VEEL relaxter*D!!!

• estorino
  • Laatst online: 07-05 20:04
Ik vind dat je een beetje hard van stapel loopt hoor, zo'n onding is het niet. Ik heb altijd perfect gewerkt met de DC10+.
Ok, je moet weten welke software (versies) je wel en niet moet gebruiken. Een bezoekje aan het forum van pinnacle deed mij altijd veel goed.

Van lipsync problemen was ook geen sprake meer dankzij het tooltje AVI-I/O.

Anyway, prima kaartje, ik heb er meerdere 1uur30min films mee gemaakt.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Verwijderd

Topicstarter
OKE........... OKE
ik heb hem maar weer ens ingebouwd en kom nog niet veel verder maaaaaaaaaaaaaaaaaaarik denk dat ik weet waar de fout zit.
ik heb maar op het moment een shit vga erin zitten .dat is punt 1 denk ik.
en punt 2 ik heb een fireball hd 13,2 gb
ik weet de snelheid van die schyf niet maar dinsdag ga ik een snellere lenen en een grotere vga kaart voor te testen en dan denk ik wel dat het beter moet gaan want de meesten hier zweren toch by de dc10 +
dus moet het toch myn eigen dommigheid zyn(HMMMM).
maar ja dinsdag weet ik het of het eindelyk eens van zwart wit en niet hakkelend naar mooi kleur en vloeiend beeld kan ,intussen alle reacties bedankt en ik heb toch weer een beetje vertrouwen in die kaart.

en tips blyven welkom.

opvliegerig mannetje wat denken jullie!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
het gaat steeds beter met deze kart maar ik zou wel eens willen weten hoe je kleur krygt.

thanks

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

en tips blyven welkom.
Probeer y eens als ij te schrijven, leest wat fIJner.

de betaler vervuilt

Pagina: 1